down goes another one

Hola.

Ett tag sen sist igen, men jag försöker faktiskt!
I alla fall, ska väl berätta lite om vad jag har haft för mig den senaste tiden.

I fredags var jag först i skolan, sen kom Bella och hämtade upp mig och John i skolan. Skjusade hem John sen åkte vi två ut till Hökåsen och hem till Bella. Vi åkte till ICA och köpte lite dennis korv, cider, glass och potatisgratäng. Sen åkte vi hem till Bella och satte igång grillen (jag är grillmästare), grillade korven och åt mat (: väldigt gott och mysigt! Med McFly dunkandes ur högtalarna och en katt som brukar hata mig, satt nu i mitt knä. Efter vi ätit, så kollade vi på lite Supernatural och det var faktiskt bra. I like it! Sen tog vi bilen hem till mig och då kom också Cajsa sen åkte vi ner till stan och hämtade ut biljetterna till bion. Plusstolarna äger <3 Filmen ägde dock ännu mer. Den var helt sjukt bra! Ännu en favoritfilm på listan. Väldigt bra! Sen att Zefron är GANSKA het också gör ju verkligen ingenting. Efter bion så åkte vi hem till mig, fast Cajsa åkte hem. Jag och Bella satt och var SÄR seriöst hela natten, hon åkte inte härifrån förns klockan blev halv 5. Det var en väldigt rolig kväll! Haha, herregud säger jag bara.

Igår så tog jag tåget till Eskilstuna och hem till Cajsa, det var "hejdå party" för henne med hennes släkt och mig. Det var väldigt trevligt, fick ju träffa Elin lite mer också vilket var jätte trevligt! Morotskakan var nog den godaste jag någonsin ätit, blev väl tillslut 3 bitar som nu ligger i min mage <3 haha. På kvällen tog jag, Cajsa och Elin en "roadtrip" hem till mig, åkte förbi McDonalds för Elin var hungrig! haha, sen släppte dom av mig hemma hos mig! Det blev en väldigt sorlig kväll faktiskt, var otroligt jobbigt att säga hejdå till Cajsa :/ Nu är krubb borta från Sverige, bara jag kvar. Känns förjävligt om jag ska vara ärlig. Blev en hel del tårar igår, värst var det dock när Cajsa och Elin hade åkt iväg. Menmen, känns helt okej nu!

Idag har jag bara slappat, men har ändå hunnit med att plocka undan lite i mitt rum och kollat på fotboll. Var FA-cup semifinal mot Everton, dock förlust efter straffar. Men känns ändå bra, med tanke på att det var halva B-laget med i Manchester United och för att nu kan dom fokusera på PL och CL istället, vilket Chelsea INTE kan. HAha, känns skönt!

Nu kollar jag på Wipeout och håller på och skrattar ihjäl mig! Seriöst, Felix Herngren vilken kille <3 Hans kommentarer äger verkligen!

11 dagar kvar <3
/m

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Blogga, unge!!





DO IT!

2009-05-11 @ 04:48:25

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }