waiting

jaha, nu sitter jag på en lektion jag inte har eftersom att jag väntar på sandra som jobbar med sin grupp just nu. Men om en kvart så ska vi åka ner på stan, jag måste kolla på lite kläder. för jag känner verkligen för att köpa någonting nytt just nu. vill ha någonting festigt, för just nu festar jag i jeans och en alldagligt tröja. så tänkte försöka hitta någon klänning eller top eller något.
sen blir det bara hem och fortsätta städandet ;) haha
har inga läxor tills imorgon <3 vilket är sjukt skönt, men jag måste ändå börja läsa på boken i svenskan som ska vara utläst om 2 veckor, lycka till matilda! (y)

nej nu ska jag packa ihop och åka ner på stan.
hörs senareee.

/M

Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }