Orkar, orkar inte?

Nu känner jag att mitt uppehåll med bloggen har varat alldeles för länge, men ändå känner jag att jag inte har någon ork till att skriva i bloggen längre. Allting känns så menlöst, jobbigt och bara tråkigt.
Varför vet jag inte, men en fråga surrar i mitt huvud just nu. ska jag ta bort bloggen eller ska jag behålla den? måste verkligen tänka efter, för om jag bestämmer mig för att behålla så vill jag verkligen ha motivation till att skriva också.
jag tycker liksom att det är jobbigt att bara skriva det här just nu, haha jag har problem jag vet. menmen, över till min vardag.

den senaste månaden har varit totalt ointressant.
har nästan inte hänt någonting, jag bara längtar och längtar tills england i november. det är nämligen så att då åker jag och ella på mcfly igen, som vissa kanske vet. men vi har också bestämt oss för att gå på en till konsert, nämligen på go:audio i manchester. de var förband till mcfly nu i somras och jag har alltid tyckt att de har varit otroligt bra, och att få se de live i somras var verkligen helt otroligt. så vi ska nu gå på ett till gig i england, därför blir vi borta en vecka fast vi bara hade räknat med ca 4 dagar. men det ska bli superkul.
vi har också fått reda på vilka som ska vara förband till mcfly i höst, och det kommer vara inga andra än REEMER, som också var förband till mcfly i somras!! så det ska bli skitkul att få se dom igen.
jag och ella har nu bokat flyg, det skulle ha kostat oss ca 1500 kr var för flyg dit och hem. men när jag bestämde mig för att vi borde boka biljetterna så gick jag in och kollade, då kostade biljetterna endast 20!!! och då var skatten inräknat!!! haha helt sjukt. så snabbt bokade jag de biljetterna. fast det blev ju tillägg för att ha med sig väska och så, men det blev endast 350 kr per person nu :) så det var skit bra. nu ska vi bara boka tågen och hotell i nottingham och manchester :) vi har hittat hotell, så det är egentligen bara att boka, men vi är lite lata just nu. men jag ska göra det någongång denna vecka, eller i helgen.

min mamma har nu också åkt till New York, hon åkte i morse :|
men det ska bli skitbra när hon kommer hem sen, för då har hon med sig jonas brothers nya album till mig och kanske också miley cyrus och demi lovato's nya album. längtar verkligen, dock har jag redan alla låtar men man vill ju ha skivan också :) får nog inte så mycket mer från usa, eftersom att hela familjen åker dit i december sen. alltså det är helt otroligt sjukt hur mycket jag längtar, hockey, hockey och åter hockey. fyfan va kul!!

jag fyller också 18 år snart, om 1 månad minus en dag :D haha
det ska bli kul också, men jag ser faktiskt inte så mycket fram emot krogen för att vara ärlig. känns bara så dyrt och menlöst, men det blir säkert bra.


jaha, vad mer då?
jo, jag fick en till lön idag från sommarjobbet.
4200 kr in på kontot :D för en dags jobb fick jag 4200 kr, haha fast då var det semesterersättning också :))
så jag vart rejält glad idag när jag kom hem, för inte bara att jag fick mer lön utan mcfly's nya album hade kommit hem idag också, Radio:Active <3 bästa albumet de ha gjort, jag bara älskar det. verkligen värt att lyssna på.
min favorit låtar från nya albumet är - Lies, Down goes another one, The end, Point of view, Corrupted, The last song och Only the strong survive. Otroligt bra låtar, jag rekommenderar verkligen att ta en titt på McFly, men speciellt de två första låtarna jag skrev där uppe :)

Ikväll ska jag, syster och pappa ut och äta på Jensen's :) ska bli mycket gott, längtar verkligen.
Men nu måste jag kila, var faktiskt lite kul att skriva här igen. Kanske blir ett till inlägg efter maten, får se :)

/M

Kommentarer
Postat av: sandra

haha jag vet men ändå ;)

2008-09-25 @ 09:29:39
URL: http://maggaroshaka.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }