Ny inköpt

Ja, var ju som sagt på stan idag med Sandra. Sen träffade vi Emelie, Anna och Sofie också.
Men jag hittade dock inga kläder alls :| Så nu när jag kom hem så gick jag in på www.stylebystars.com och beställde en vit klänning :) som jag tänkte ha på min födelsedag om ca en månad. Jag tänkte också att jag kanske kunde ha den på studenten, men det får vi se. Ifall jag vill åter använda klänningen till det eller ifall jag vill ha en ny. Men på min födelsedag ska jag iallafall ha den :))

Denna vita klänning har jag nu köpt och jag är jätte nöjd.


Ska också fixa Ellas present idag tror jag :)) Hon fyllde ju år i förrgår, och har inte köpt presenten än ;) haha bra jobbat matilda.


/M


Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }