meeting mr. big

okej, nu måste jag skryta lite för min mamma ;)
haha när hon var i NY så åt dom på Mr. Big's restaurang, ni vet han från Sex and the City. Och när dom satt och åt där så tänkte dom "fan va coolt ifall Mr. Big skulle komma till sin restaurang just idag" och då kommer en servitris fram och säger -"I don't know if you care, but Chris just walked in". Chris är då Mr. Big, så självklart gick dom fram och frågade om de kunde ta kort med honom, och så klart fick dem det. Så jag kommer lägga upp bilden på dom när mamma har lagt in sina bilder :))
Jag tycker det var sjukt coolt att dom träffade på Mr. Big i New York, hur cliché är inte det liksom!

Nej, nu ska jag kolla på Christine och städa ur garderoben!

/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Omg! fan va coolt! träffa självaste Mr.Big i självaste new york!!! :O

2008-09-29 @ 20:58:59
Postat av: Emelie

haha det var emelie som skrev :)

2008-09-29 @ 21:00:00
Postat av: Cashis

Fy va coolt!!! Majorly avis!



Kul att du börjat skriva i bloggen igen också! :D



Xoxo

2008-10-01 @ 19:59:16

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }