just wanna forget?

oh herregud vilken kväll igår alltså. haha, det var verkligen en lyckad kväll, sjukt kul :)

okej, först så kom alexandra hit så satt vi och förfestade lite och kollade på tv. sen vid klockan halv 10 så tog vi cyklarna till stan där vi möttes upp av johanna och alexandra.
när man kommer inte på festen så trodde jag att jag inte skulle känna en jävel, men visst gjorde jag det. först när vi går upp för trappan så träffar jag på marcus örbo, vilket var trevligt. har ju inte träffat han på ett bra tag, så det var kul. sen går jag igenom dörren där jag träffar sara och stefan, träffade också vallis där. haha vilken lirare det är alltså. sen träffar jag emelie och sofie från min klass, sen också matilda från min klass. sen kom också madde ((: armans kompis gabbi var där också. sen kom också några andra som vi kände också, så det var verkligen skit kul.
kvällen bestog av mycket dans, kompisar och bara party helt enkelt.. efter festen så drog jag och alexandra vidare på "efterfest" hemma hos filip med han och august. sen cyklade vi hem till mig igen, var väl hemma vid 5 någon gång.
Tack för en jätte kul kväll Alexandra. Vi har alltid så kul tillsammans, måste göra om detta snart igen.

Idag vaknade jag och Alexandra vid kl 12 då vi gick upp och åt frukost, sen låg vi och kollade på tv ett tag. sen åkte hon hem vid klockan 3.
Jag har också suttit och pratat med Natalie aka Natty från Australien idag på msn, haha herregud jag har aldrig haft så här kul på msn förut. Vi gjorde det där med mikrofon grejen över msn, så fick äntligen höra hur hon lät och höra hennes fina accent. haha skit kul var det iallafall!!

Idag ska jag bara ta det lugnt, måste dock städa en hel del innan mamma kommer hem imorgon. så blir väl en städdag idag. mamma kommer ju hem från New York imorgon, och alltså så får jag min Jonas Brothers skiva imorgon och förhoppningsvid Miley Cyrus skiva också, ifall hon kom ihåg den :))

Nej, nu ska jag börja lite lätt med städandet.

/M

Kommentarer
Postat av: sandra

haha ja.

Johan var asbra faktiskt! Fast han spelade alla låtar utom min favvis :(

2008-09-28 @ 19:45:04
URL: http://maggaroshaka.blogg.se/
Postat av: sandra

worldplay =(

2008-09-28 @ 21:42:33
URL: http://maggaroshaka.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }