here's another song for the radio

Idag är jag faktiskt på bra humör, fast jag ser ju dock inte fram emot att vara barnvakt ikväll :| menmen, får man stå ut med ifall man vill ha lite pengar.
Måste säga att tjejerna på McFly forumet gör mig så jäkla glad, jag ler aldrig så mycket som jag gör när jag pratar med dom. Jag ler verkligen på ett otroligt skönt sätt, det är så lätt att prata med dom även fast jag aldrig träffat de flesta. Kan verkligen prata om allt med dom, känns så skönt att ha dom i mitt liv. Det ända jag vill just nu är att åka till Australien och bara bosätta mig där så jag kan umgås med dom varenda dag. haha jaja, enough about this now ;)

sitter i skolhelvetet just nu :)) lika mysigt som alltid.
nej men nu har jag svenskan, fast den är typ slut nu.
så har idrott strax, första gången jag inte ser framemot det för vi har teori :(((((
tråkigt som satan, men får väl stå ut lite iallafall.

ska strax också springa och hämta ledighetslappar eftersom att jag måste ta ledigt en vecka i november och en vecka i december. längtar något otroligt mycket till det!!

/M


Kommentarer
Postat av: sandra

jag tycker ivilket fall så!

2008-09-26 @ 13:07:30
URL: http://maggaroshaka.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }