believe in love?

Gårdagen var en otroligt skön dag, gjorde nästan ingenting. gick runt och städade litegrann bara, inte så mycket. fick en hel del grejer utkastade, och idag tänker jag städa ur min garderob. så säg till ifall ni vill kolla igenom vad jag tänker kasta ifall ni vill ha något!
Måste också sätta mig ner och boka hotellen till England snart också, innan de tar slut på rum där vi vill bo.

Idag i skolan så var jag bara där i ca 2 timmar, för att vi började filma till våran film på projektet. Det var hur kul som helst, haha. Massa bloopers fick vi också, haha herregud. skrattade nästan konstant hela dagen, så jäkla kul. Vi är inga bra skådelspelerskor har vi kommit fram till idag ;) ingen av oss kan hålla sig för skratt.
mamma kom också hemfrån New York idag!! yay, så fick både Jonas Brothers och Miley Cyrus album imorse! så jäkla bra dom är alltså, usch jag är helt förälskad i båda albumen.

jag antar att både emelie och sandra läser min blogg, så tjejer. vi måste köpa gym kort snart ju, jag börjar få lite abstinens. måste iväg och träna känner jag, det var ju ett tag sen nu..

nu ska jag kolla på greek, sen blir det väl att börja rensa garderoben, det är ju rätt så över full nu kan man säga.


/M


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja snälla kan vi göra det så snart som möjligt!! :P jag har också tänkt på det!

2008-09-29 @ 17:44:17

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }