barnvakt

igår var jag barnvakt än en gång.
men denna gång var jag barnvakt till Hugo, Ebba och Angelica.
det var faktiskt jätteroligt. believe it or not. Spelade först massa TVspel med Hugo, sen gick vi ner till Skälbyhallen för att köpa lite kvällsmat, sen satte jag och Hugo oss och spelade Monopol! haha, jag förlorade :O
Hugo är 7 år!!! vad i helvete liksom, hur kunde jag förlora? haha.
men det var faktiskt jättekul och roligast var ändå när Johan(pappan) kom hem och var rätt så full ;)
haha, herregud. men förra gången jag var barnvakt till hans barn så kom han hem klockan 4 på natten :) det gjorde han som tur var inte igår.

men nu ska jag hoppa in i duschen, för ikväll blir det fest med alexandra :))


/M


Kommentarer
Postat av: sandra

haha ja precis så var det :D

2008-09-28 @ 00:04:59
URL: http://maggaroshaka.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }