utgång

Igår vart det utgång efter skolan med Emelie, Jenny, Jossan, Anna, Sofie, Niklas, Alen, Olle, Linus och Arman..
Först blev det förfest hemma hos Jenka med alla, sen tog vi bussen ner på stan och gick först till Konrad där det inte var en jävel, haha. Sen drog jag, Emelie, Jossan och Arman till pluto inte så mycket folk där heller. Så var kanske inte världens roligaste kväll, men vi träffade iaf Carro, Fanny och Jennifer på pluto också så :) Sen tog jag bara taxi hem vid 2.

Idag var det skola, först svenska sen idrott. På idrotten var vi i VGF hallen, det var fan skit kul som alltid! Men stå på händer och shit är ju inte riktigt min grej, så när vi skulle göra det så hoppade jag över det och stod och kolla på alla idioter i gruppen ;) haha. Serri, vår idrottsgrupp är nog den roligaste ever. Så sjuka människor! Sen åkte jag hem och käkade Mcdonalds! yay, väldigt gott. Sen gick jag över till grannarna och var barnvakt som vanligt :) Kom hem nyss och nu kollar jag på EMA.. Måste fixa med foto uppgiften, men jag vet verkligen inte hur jag ska göra!! Vill inte redovisa imorgon, känner mig inte redo för det! Menmen, det måste göras.

Imorgon blir det ingen träning på morgonen innan skolan, ska istället ner en snabbis på stan med Emelie. Måste hitta någonting att ha på krogen imorgon, har ju verkligen ingenting att ha på mig! Får lite små panik, så måste verkligen hitta någonting imorgon.. Fick ju pengar idag för barnvakts grejen, så det är bra :) Som sagt, på kvällen blir det utgång för att fira Lisa och så med klassen. Ska bli skitkul faktiskt :) hoppas det inte blir som igår bara ;) haha.

Nej nu måste jag fixa med foto uppgiften och kolla på EMA, hörs imorgon. ha en trevlig kväll!
/m

Kommentarer
Postat av: mr @

haha där missaru nå allt, blev ju värsta Party kvällen men du satt kvar hemma med idol!! XD dåligt val hörru du :p

2008-11-09 @ 12:47:29
URL: http://sidafem.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }