tuesday

Idag var det första skoldagen efter lovet, inte så kul. men hade idrott på morgonen och det är fan alltid skitkul, vad vi än gör. för klasskompisarna på den lektionen är så jäkla sköna, serri så jävla roliga. Fick också reda på betyget vår grupp fick på projektet vi gjorde innan lovet också, filmprojektet ni vet? vår grupp fick i alla fall MVG :D så vi är jäkligt nöjda som ni kan förstå. plus att jag och ella har äntligen lyckat få någon att bli mcfly fan genom våra otroligt fina mcfly gester som vi har med i våra redovisningar varje gång ;) + att jag har skrivit ca 4 uppsatser om dom också! se, det funkar!

Efter skolan åkte jag ner på stan med Arman, kollade på tyger till hans utklädnad till på lördag. Efter det mötte jag upp Alexandra (: alltid lika kul. Så gick vi runt på stan, jag köpte present till Emelie som fyller år idag! Grattis skrufsen. Sen köpte jag också ett par vinterskor! verkligen jätte nöjd med dem, älskar dem redan.

Imorgon blir det utgång med några kompisar :) måste ju fira emelie. Det kommer ju också bli min första utgång i Västerås :) ska bli kul, så alla dom är över 18 gå till pluto imorgon!

I natt är det valvaka! yess, längtar. dock kommer jag antagligen inte kolla hela natten, men ska försöka kolla så länge jag orkar hålla mig vaken. Go Obama/Biden! Folk kanske undrar just varför jag håller på Obama, men jag har faktiskt inte orken till att prata om det just nu. Men så är det, Obama for president! Ifall McCain/Palin vinner så blir det 4 år till av Bush! Ingenting kommer förändras, eller jo kanske ekonomin. Men med Obama kommer det bli så många förändringar i America vilket också leder till förändringar i världen, och det är verkligen någonting vi behöver just nu!

Men nu ska jag kolla på gossipgirl och sedan oth ifall jag hinner. annars blir det valvakan :) hejdå!

Mina nya vinterskor!


/m

Kommentarer
Postat av: monica Björkman

ha ha ville bara visa att jag visst läser allt. grattis igen på din stora dag. ska sjunga lite mer nästa gång. ha en bra dag

2008-11-04 @ 23:17:48

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }