sorry.

Okej, jag vet att jag är jätte dålig på att uppdatera nu för tiden, men jag känner bara inte den här lusten efter att få komma hem till datorn och bara börja blogga längre.. Jag vet inte riktigt vad det är, antar att jag är för över-excited inför Englands resan på onsdag!!! Jag började packa redan igår(söndag) eftersom jag vet att jag glömmer massa saker ifall jag börjar packa i sista minut, och att packa och verkligen känna att man ska åka iväg på Sverige är ju nog det bästa som finns! Imorgon har jag skola först någar timmar, sedan måste jag väl hem igen för att packa det sista och fixa allting med mig själv, som att duscha, fixa naglarna igen och massa sådana saker. Sen måste jag också fixa klart med iPoden eftersom att jag aldrig hann klart med det igår. Sen så måste jag köpa schampoo och sådant också, det gör jag nog på ICA skulle jag tro :)

Men idag har jag i alla fall inte haft skola, så jag var nere på stan med Ellinor som jag åker till England med. Hon var tvungen att köpa massa nya kläder och så, så det var kul att följa med henne. Hon är ju inte så tjejig av sig ;) haha så idag köpte hon två stycken tajta jeans, som jag hoppas hon har på sig imorgon i skolan! Sen köpte hon också en klänning, Hallelujah! Hon köpte också tröjor, och andra småsaker! Vi växlade också självklart pengar, då fick vi en varsin Forex plånbok ;) haha yes! Jag köpte bara en lila myströja från H&M och ett par lila örhängen från Accent. Som ni kanske förstår så är lila min favoritfärg just nu, mörklila är verkligen den snyggast färgen helt klart!

Idag har jag också bestämt träff med ännu en McFly boardie, henne ska jag träffa i Nottingham på fredag tror jag. Jag ska nu träffa Emily(New York,US), Serah(New port, GB), Sazz(Sutton, GB) och Claire(Nottingham, GB) i Nottingham på fredagen. Sedan på lördagen i Manchester ska jag träffa Malin(Newcastle, GB HAHA), Romina(Belgien whatever), Emily igen, Stace(York, GB) och Rachie(Leeds, GB)! Det kommer bli den bästa helgen i mitt liv hoppas jag på. Jag längtar verkligen sjukt mycket nu. Ska träffa så många kompisar nu så det är helt sjukt faktiskt, men det finns ju en del man inte kommer få träffa som man verkligen vill träffa nu :| Menmen, det kommer någon annan dag förhoppningsvis.

Nu måste jag faktiskt gå och lägga mig, eftersom jag har skola imorgon :|
Så godnatters..
/m

- 4 & 5 days left -

Kommentarer
Postat av: sandra

kom hem nu lilla gris, i miss you!

2008-11-23 @ 13:02:52
URL: http://maggaroshaka.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Sugen på att vinna lite fina smycken som en extra julklapp? :)



Kolla in tävlingen genom att klicka på länken nedan:

http://www.jessi.se/2008/november/nu-kan-du-vinna-fina-julklappar.html



Lycka till!

2008-11-23 @ 16:16:09
URL: http://www.jessi.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }