no regrets

Nu var det ju ett tag sedan jag skrev här, men jag känner att jag varken orkar eller har tid just nu. Skolan tar livet av mig, och jag känner mig allmänt stressad över massa saker. Det är mycket som ska fixas innan England om 6 dagar, det ska börja inhandlas julklappar och det är verkligen inte någonting jag orkar tänka på just nu. Så det jag kommer fokusera på de här sista dagarna innan jag åker iväg är på själva resan och allting som ska fixas innan.. Måste växla pengar, köpa nya jeans, kanske köpa ny väska, tvätta kläder, fråga mamma och syster om jag får ta med lite av deras kläder, lägga in ny musik på iPoden och prata med mina kompisar jag ska träffa i England och dom är inte några kan jag ju säga. Det är ca 6 stycken jag ska träffa :) Kommer bli så sjuuukt jäkla kul! Just ja, så måste jag köpa mössa och halsduk också, vill ha gräddvitt och mysiga. Ska ner på stan imorgon och kolla runt lite, ska köpa jeans då också tror jag :) Sen på måndag ska jag nog ner på stan med Ella och växla pengar! Det är då man verkligen känner att man ska åka iväg, och det är verkligen någonting jag behöver just nu. Tänk er att bara komma iväg från skolan och livet här hemma en vecka och bara tänka på sig själv och en kompis, samt på McFly och ingenting annat. Bara ta det lugnt och ta dagen som den kommer, men dock har vi en hel del planerat redan, men det ska bara bli kul!!

Imorgon blir det först träning på Friskis med Em, sen direkt till skolan på en fotolektion. Jag har ingen aning om vad vi ska göra på den lektionen men, sen ner på stan och köpa jeans och kanske fixa halsduk och mössa.. Sen efter det blir det hem och laga tacos för att Em, Anna och Olle kanske kommer hit på en Idol kväll :) mysigt värre.

Sen lördag blir det fotboll för hela slanten, sen på kvällen kommer Isabell, Jossan och kanske Cajsa hit! yay, får äntligen träffa Isabell igen! Hon bor nämligen i Paris just nu och jobbar som au pair, man kan ju säga att jag är lite avundsjuk. Men nu får jag äntligen träffa henne igen efter ca 2 månader kanske..

På söndag sen blir det fotografering av Arman och Kevan för 100p projektet, ska ut i bäckbyskogen. Så de som vill vara publik får gärna komma dit under dagen ;) haha asg.

Men nu tänkte jag lägga mig och sova faktiskt, skriver nog imorgon också :) Måste ju börja blogga flitigt igen.
/m




- 6 dagar kvar -

Kommentarer
Postat av: Malin

SNART SES VI

2008-11-16 @ 21:45:52
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Malin

I know haha ägande. Var sitter ni på lördag?

2008-11-17 @ 00:00:48
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }