helgen

Denna helg har varit en av de bästa på länge faktiskt, i fredags var det ju tänkt att jag skulle gå ut med klassen. Men jag var så sjukt trött så jag kände att det inte riktigt var min grej att gå ut då. Så istället blev det en hemma kväll med massa gotti och Idol. Det var verkligen någonting jag behövde så det var skönt, alltid bra med Idol på en fredagskväll!

Igår blev det först en dag med fotboll på TV, arsenal - manchester united. dock slutade inte det så bra :| menmen, måste ju förlora någon gång. Sen kom Ella hit och vi började fixa oss inför Halloween festen, vi skulle ju självklart vara Danny Jones och Dougie Poynter från McFly! Haha, bästa idén någonsin. Det gick bra att fixa det, vi blev faktiskt jäkligt lika ;) Bra jobbat Ella (y) Morfar skjutsade ut oss till Svanå, och det var skit läskigt att åka i bilen ute på landet eftersom det var så jäkla dimmigt, såg typ ingenting. Men festen var iaf skit kul! Verkligen glad att jag gick på den. Sen vid typ 2 kom Ellas mamma och hämtade oss. Pratade med Natalie och Elise igår på telefon också, tjejerna från Australien, det var skit kul det med. Ska väl ta och ring igen snart :) Var kul att prata med dom i telefonen för första gången, dom är så snälla. Sen väl hemma så satt jag på msn till typ halv 5.. Sen somnade jag (:

Idag har det varit en pyjamas dag, jag har inte ens klätt på mig. Och det är så sjukt skönt, älskar sådana dagar.. Nu kollar jag på Gossip girl på TV, har ju dock sett alla de avsnitten redan men jag kan inte få nog utav GG.. Bästa serien just nu, det, One tree hill och Prison break!!

Igår så ringde min syster mig under McFly konserten i England under låten Corrupted, och det var skit bra! Hörde faktiskt rätt så bra. Det får mig bara att längta ännu mer till England om en och en halv vecka, ska bli så sjukt skönt att komma iväg från skolan en vecka och bara tänka på McFly och sig själv.. Min syster berättade också att de träffade förbandet utanför efter konserten, och förbandet är ju Reemer som var förband till McFly i somras också. Så jag har ju pratat med dom en hel del på Myspace så min syster sa till Nick från Reemer som jag har pratat mest med på Myspace att jag brukar skriva med dom på Myspace, så jag är rätt nöjd att de pratade om mig ;) haha. Nej, nu vill jag bara till England och aldrig mer komma tillbaka till denna håla s.k. Sverige! Har också fått förfrågan av Malin att komma till England i februari igen, och ifall jag har pengarna till det så kan du räkna med mig Malin! Du och jag + Reemer = My favourite combination! Men imorgon kommer syster hem! yay, har saknat henne de 5 dagarna hon är borta.. Men fick också reda på att Malin ska gå på Manchester giget den 22 november också! Samma som jag ska på, så får träffa henne då också :D yay, allting flyter på just nu väldigt bra. Men nu ska jag kolla på GG igen, hejdå!

/m

Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }