England

Hej!

Jag ar da i England nu, Manchester for att vara exakt! Det ar ratt sa underbart har, speciellt efter de tva senaste dagarna.
Ska val beratta lite om vad som hant hittills.. I onsdags kom vi till Liverpool ca 8, sen tog vi buss in till stan och tog tag till Nottingham som kom fram kl 1. Sedan var det bara att ta taxi till hotellet efter att vi virrat runt lite pa nottinghams tagstation ett tag, vi ar smarta ja! Pa torsdagen gick vi pa stan i Nottingham och shoppade loss pa Primark sa klart, latt basta affaren. Kopte skor och klader till mina sma alsklings barn(som jag ar barnvakt at). Sedan kopte jag lite mer grejer, sa klart McFly grejer! Sedan pa kvallen gick vi ut och at sen satt vi oss pa en krog och drack lite.
Pa fredagen var det dax for McFly, forst akte vi till Arenan vid halv 2 och hangde utanfor i ca 5 timmar. Pa den tiden hann vi traffa bada forbanden (Reemer och Avenue), och fa en vink av Dougie i McFly! Da Ella sag honom genom gallret och fragade mig - oh herregud! Ar det dar Dougie? Och jag fick sjalvklart panik och skrek att det var det! Sa vi ropade pa honom och sa vinkade han till oss! Haha. Sedan traffade vi Reemer igen typ 3 ganger, och krockade in i dom! Haha, och Nick ar typ varldens basta kille! Gitarristen i Reemer.. Sa nar det var dax for konserten sa gick vi in med Sazz(kompis fran England) och hennes kompisar, kopte lite merch med dom. Sen traffade jag SERAH, min twinny. skit kul, hon var verkligen sjukt sot. Sen hittade vi vara platser och dom var SJUKT BRA! 8:onde raden. Sa harligt! Sen borjade forbandet och da var Avenue forst ut, sen Reemer! Maste ju saga att Reemer ager. Och det var typ bara jag och Ella som dansade och sjung skit hogt under Reemer och stod och viftade med vara svenska flaggor. Da sag jag att Nick tittade pa mig och log, da vinkade jag till honom och da vinkade han tillbaka!!! HAHA, saaa agande. Blev hur glad som helst! Nar det var dax for McFly att spela pa B stage (mindre scen pa mitten av golvet), sa sprang vi dit sa vi stod langst fram!! Da fick jag ta pa Dannys hand! skit cooolt, helt lycklig fortfarande.
Efter konserten sa begav vi oss till McFlys hotell for att kolla ifall dom kom, men det gjorde de aldrig :| Sa vi gick hem och sov, eftersom att vi skulle upp kl 3 nasta morgon.

Sa upp kl 3, fixa sig och aka till tagstationen for att hoppa pa taget till Manchester. Efter 2 timmar var vi antligen framme och vi tog taxi till hostelet. Vi fick varat rum direkt, jatte skont! Sen gick vi in till stan och traffa MALIN, yay! Begav oss till Arenan dar vi motte upp Stace och Rachie, sen gick vi till baksidan dar vi sag Nick och Dan fran reemer igen. Dom akte i en bil och vinkade till OSS igen! haha Kande igen oss fran Nottingham.. Sen ringde Sazz och sa at mig att vi skulle ta en taxi till McFlys hotell istallet for att hennes kompis hade precis traffat Harry dar.. Da skynda vi oss som fan, och lamnde Stace och Rachie behind! hahaha, efter kanske 1 timmes vantan vid hotelle sa kom Tom gaendes, sa traffade honom och tog kort! Skit lyckliga, sen efter ca en timme till kanske sa traffade vi Dougie!! skit kul. Sen drog vi till hostelet igen, och sen tog taxi till ett annat hostel dar vi traffade nagra andra boardies, haha. Sen gick vi och at, sen till konserten i Manchester! Hittade vara platser som inte var lika bra som i nottingham, men det var bra iaf! Sjukt bra konsert, och vi fick front row igen vid B stage! och denna gang tog danny pa min hand ca 2-3 ganger! helt sjukt! haha.
Efter konserten motte vi upp Malin och kopte mer Merch, och gjorde sa att en kille blev tagen av polisen! HAHA... Sedan gick vi hem och sov.

Igar (sondag), sa hangde vi utanfor McFlys hotell HELA dagen.. Da kom forst Dougie ut pa baksidan av hotellet, sa annu ett kort med doug! sen fick vi hora att Danny hade gatt ut pa andra sidan av hotellet sa sjalvklart sprang vi dit, men han hade redan akt :| sa javla sad. Sen vantade vi annu mer och da kom Tom igen, sa annu ett kort med Tom. Som var otroligt lovely, jag alskar verkligen Tom! haha, varldens gulligaste kille. Efter en laaang vantan efter att vi traffat Tom, men tillslut sa traffade vi Harry! Yay, sa sot. Tog kort med honom ocksa, sen gav vi upp och akte till hostelet och satte oss vid datorn.

Idag har vi hangt utanfor hotellet igen, men dock ingen lycka. Eftersom vi kom dit vid halv 10, men tydligen sa hade dom redan akt till Scotland da. Sa vi vantade pa dem i nastan 3 timmar i onodan, haha! Menmen, sedan satte vi oss pa starbucks och at lite. Sen blev det shopping, blev en del julklappar och sa. Sjalvklart ocksa McFly's nya singel, (Do ya) som ocksa inneholl covern "Stay with me" och film fran Brazil och the making of the "Do ya" video. Och sa kopte vi den andra versionen av singeln dar det ar de tva forsta latarna, sen ocksa deras cover av "I kissed a girl" och laten Lies.

Men nu ska jag sluta skriva och aterga till att prata med mina kompisar. Imorgon blir det Go:Audio i Manchester ocksa, ska bli skit kul! Jag kommer hem pa Onsdag natt people. Ses pa torsdag! Love you.

/m

Kommentarer
Postat av: Malin

VI AGER!!

2008-11-27 @ 15:55:36
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Malin

Miley på the X-Factor. wtf. 7 things as usual. Stackars Simon och Cheryl Cole. haha! OCH I KNOW. WE ARE THE FCUKING BEST PPL EVERRRR!

2008-11-30 @ 03:01:59
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Cool header :P

Hoppas att du har haft en fin första advent :)

2008-11-30 @ 16:06:56
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }