whoa!

yesyesyes, jag fick VG i foto [:
Jag trodde inte jag skulle få mer än G, så jag är jätte nöjd nu!

När jag kom hem idag efter skolan så kraschade jag i soffan.. Legat och sovit tills nu, usch och i natt ska man vara uppe igen för att kolla på hockey. Jag kommer inte få mycket sömn den här veckan med all hockey. Men man får hoppas på det bästa, så behöver jag bara vara uppe 3 nätter till om Detroit tar hem alla matcher (: haha, hoppas kan man ju.

Nu ligger jag och kollar på City akuten och försöker fundera ut vad jag ska köpa till min kompis Jenny som precis fyllt 18 och ska ha fest på lördag.
Vad kan man köpa?

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Goddagens!
Hoppas du har en bra måndag! :)
Det har jag trots att jag är på jobbet.
Kram!

2008-05-26 @ 15:26:07
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }