trötter

usch vad jag är trött idag.
har somnat flera gånger nu under kvällen, när jag låg och kollade på första halvlek i Sverige - Slovenien för ett tag sen, så somnade jag men väcktes utan ett stort jubel när Linderoth gjort 1 - 0 ((:

Ligger just nu och tjuvlyssnar på min syster som pratar i telefonen med Malin. Det är inte så kul, men jag har inget bättre för mig. Ska alldeles strax hoppa in i duschen, och så ska jag upp och äta lite kakor. För mamma hade styrelse möte här hemma nyss och det blev massa fika över ((: haha life is goood.

Imorgon kanske jag ska sätta mig på tåget och ta mig till eskilstuna, eftersom att Cajsa har konsert ((: Kan dock bara åka om jag får låna syrrans tågkort, annars har jag inte råd :O Får fråga när hon pratat klart i telefonen..


PUSS

Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }