The Chronicles Of Narnia

Idag har jag varit ledig från skolan, så jag har suttit hemma och kollat på TV och film och ätit Ben and Jerry's!
Jag låg och kollade på Mcleods daugthers ett tag, sen bestämde jag mig för att kolla på
The Chronicles Of Narnia, Prince Caspian!

Den var så sjukt bra, jag rekommenderar er verkligen att se den!
Bästa filmen på lääääänge, om ni frågar mig..
William Moseley som spelar Peter, är en så sjukt bra skådespelare och det skadar ju inte att han är snygg heller!

image68

Gotta love this film and these actors!

Jaja, nu sitter jag iallafall bara här och väntar på att pappa ska komma hem med maaat.
Vi ska äta hemgjord pizza :D Woho, kommer bli sjukt gott.

Ikväll är det FOTBOLL!!!!
Champions league final.. Manchester United - Chelsea, kl 20.45 på TV6!
Oh, kom igen nu United. Ni kan ta det här, fatta skönt det kommer vara isåfall.

OCH IDAG HAR JAG KÖPT BILJETTER TILL SVERIGE - PORTUGAL!
Matchen är den 11 oktober på Råsunda, och tänk, jag kommer få se RONALDO om han är med :D
VM-KVALET HERE I COME!

Kommentarer
Postat av: mimmi

håller på manchester united jag med. helvete heller att chelsea vinner. grr -.-

2008-05-21 @ 17:20:06
URL: http://mimmikaerlsson.blogg.se

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }