solsken

Igår blev det ingen bloggning eftersom att jag aldrig var vid datorn.
Efter skolan i går tog jag cykeln till stationen och tog tåget till Eskilstuna, möttes upp av Malin på stationen.
Sedan gick vi till Stålforsskolan(?) där Cajsa hade konsert! Hon var sjukt duktig :O Jag hade ingen aning om att hon kunde sjunga sådär. Jättekul var det ((:
Sen åkte vi  hem till Cajsa där vi åt Ben & Jerry's och tittade på DHW & Christine. It was gooood.

Idag tog jag tåget hem vid 10, och nu ska jag snart ut i solen och sola! Det är så sjukt varmt, verkligen jätte härligt. Jag älskar det här vädret, det är så det ska vara!


Detroit vann förövrigt den andra matchen mot Pittsburgh också (: 3-0, det är så skönt att de leder med 2-0 i matcher nu. Kom igen grabbar, ni kan ta det här!
I slutet på matchen blev det också fights, det var kul! Haha, Frazze hoppar på Malkin! Det är så det ska se ut, yess :D

Nu ska jag kila ut i solen med ipoden och den 10;onde gossip girl boken, kanske blir att ta med en piggelin ut också, måste få svalka mig på något sätt i denna värme..

tjarrå

Kommentarer
Postat av: Ben (or was it Jerry?)

Haha, thankies! I'm glad you liked it :) Och tack för att du ville komma!

2008-05-28 @ 23:09:23
URL: http://www.cajsaaa.blogg.se

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }