Slutspurten

Japp, nu är det dax för mig att sätta igång med en slutspurt i skolan innan sommarlovet. Måste göra klart geografi arbetet idag, sen ska jag skriva en träningsdagbok tills på torsdag och en fotouppgift som vi har måste göras senast på onsdag. Men det kan jag klara av, gör geografin och fotot idag förhoppningsvis, så fixar jag idrotten imorgon :] det här kommer jag klara av, det vet jag..

Alltså jag vet inte vad mitt liv vill just nu, allting är bara perfekt. Eller perfekt var kanske lite att ta i, men gud vad bra det känns. Förutom att jag har grejer att göra i skolan och att jag har hål i tanden så känns allting bra! Jag skiter totalt i killar just nu, vem fan bryr sig? Ge mig sommar, England och Turkiet så är jag nöjd.

Jag har de absolut bästa vännerna man kan tänka sig!
Sandra, Emelie, Anna, Syster, Cajsa, Malin, Isabell, Ella, Jossan, Jenny, Sofie,
Arman, Alexandra, Mikaela och Stacey!
Tack för att ni finnns i mitt liv. I love you more than words can say!


Planeringen inför England går som på räls, allting flyter på bra. Allting är billigare än vi trott, så det är jätte skönt. Om ca en månad bär det av på konsert för mig och Ella förhoppningsvis, om vi kan röra på våra arslen och köpa biljetterna [:


btw; en viss Sanna Björkman borde känna sig saknad. Vart har vi två tagit vägen? I miss you..

/Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

gummsan! blir ju rörd. jag e här! :) vi får ta å ses ju snart

2008-05-19 @ 19:23:30
URL: http://sannavb.blogg.se
Postat av: No. 7

Love you too, hun bun!

2008-05-20 @ 16:04:03
URL: http://www.cajsaaa.blogg.se

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }