one hour to go.

EEEK, nu är det bara en timme kvar till första semifinalen i Eurovision songcontest!!

Favoriterna ikväll är:
Armenien; Sirusho - Qele, Qele.
Ryssland; Dima Bilan - Believe.

Inte sådär jättebra låtar ikväll..
Men Dima Bilan är ju med <3 looove
Japp, idag har det inte hänt så speciellt mycket. Har haft två idrottslektioner i skolan bara.
På första lektionen spelade vi brännboll, och mitt lag utklassade Sandras och Armans lag [: haha
Efter det var det en trååååkig lektion med dans. Usch, tur att jag la dansandet bakom mig.
Okej, Baletten vi körde idag på lektionen var rolig. Men sen var det dancehall, och det sög. Haha, inte min typ av dans precis men.. I alla fall, så efter det cyklade jag hela vägen hem..
Pappa fyller år idag, så det blev lite firande av honom också. Sen nu sitter jag och laddar upp inför ikväll!

See you after ESC!

Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }