Manchester United!

CHAMPIONS LEAGUE VINNARE ÅR 2008;
MANCHESTER UNITED

image70

Varför är ni så sjukt jävla bra? Varför gör ni mitt liv till det bästa?
Jag är så jävla lycklig just nu!
FFS; VI VANN DUBBELN I ÅR!
jag bröt ihop totalt när Ronaldo missade straffen, jag trodde allt var över.
Ända tills Terry halkade till och missade Chelsea's sista straff, då la jag mig ner på golvet och chippade efter andan. Jag kunde verkligen inte ta det lugnt, exakt då. Då visste jag att vi skulle ta det här. Jag var inte helt säker, men jag hade den känslan inom mig. Fyfan va skönt, allt detta slit är över för denna säsong och ni tog hem det!
Nu är det bara att ladda upp inför nästa säsong, i Augusti kör vi på igen! Jag kan inte vänta tills dess.
Manchester United, you make me soooo happy! I LOVE YOU.

Kommentarer
Postat av: sandra

jo för jag har ju bara sett en match i mitt liv

2008-05-22 @ 13:09:11
URL: http://maggaroshaka.blogg.se

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }