Fotografier

I söndags 11/5 tog jag med mig kameran, smink och kläder till hamnen för att möta upp Alexandra, som skulle vara min modell för dagen.. När vi kom dit bestämde vi oss för att sätta igång direkt, hon hade på sig en fin klänning som jag tyckte var bra att det första korten på.. Dessa kort såg ut så här;

   

Efter vi tog lite kort på denna plats, så bestämde vi oss för att förflytta oss en bit bort. Så vi tog våra grejer och cyklar och cyklade längst vattnet till ett annat ställe. Där gjorde vi inget ombyte, så hon fick behålla klänningen hon hade på sig.

   

Efter det så förflyttade vi oss en gång till, men då gjorde vi ett klädbyte. Så hon fick ta på sig en av mina klänningar som jag hade med mig. Det var en hel vit ganska kort klänning, från Gina Tricot :)

   

   

Sen förflyttade vi oss en gång till, denna gång till ett ställe med massa blommor. Där gjorde vi också ett klädbyte och jag sminkade henne lite till.

   

Tack så jätte mycket för den här dagen Alexandra (:
Det var jätte kul och det blev bra bilder..

Snälla, skriv vad ni tycker i kommentarerna :)

Kommentarer
Postat av: Casha

You already know I love them! :D

2008-05-17 @ 17:17:35

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }