EMD (-E)

I går(fredag) tog jag tåget till Eskilstuna efter skolan, jag blev hämtad av fyra idioter på stationen. Sedan bar det iväg mot stan, vi shoppade lite present till pappa och till Arman. Det blev bra köp tycker jag!
Efter stan så åkte Malin hem :O medan vi andra tog bilen ut till Sundbyholms slott, där deras kompis Milja skulle på bal. Så jag fick agera fotograf för kvällen. Milja i grönt, hennes pojkvän David gick tillsammans med henne.
Sam och hans flickvän i rosa.. 

      

Efter fotograferingarna så tog jag, Emelie, Cajsa och Isabell bilen till ICA Maxi, där jag och Cajsa träffade Johan Elmander :] Cajsa har den bilden på mig och honom. Han var nästan i lifesize, right Emelie?
Oh well, vi handlade mat och godis. Sedan tog vi bilen till Isabell's place för att laga mat. Emelie latade sig.
Gott var det, efter maten kollade vi på Knocked up! Skit bra film, hade aldrig sett den. Gud, den var jättebra.
När Isabell skjutsade hem Cajsa, så kollade jag och Emelie på hockeyn. Sverige - Kanada. Sen sov vi.

Idag(lördag) så åkte jag, Emelie och Isabell ut till Tuna Park för att Isabell skulle köpa en kjol, och jag ville se EMD som var på plats med uppträdande och signering. Vi hann dock inte stanna så länge, endast två låtar. Eftersom att vårt cp tåg bara gick 15.52, och uppträdandet började kl 5 i halv ;) Haha. Menmen, hann höra de bästa låtarna iallafall. "For you" och "All for love". Så jag var nöjd, dock var bara Danny och Mattias där, eftersom att Erik var "sjuk" aka bakis! Menmen, fick några ögonkontakter med Danny där ett tag, haha!

       
 KOLLAR IN I MIN KAMERA! good job Danny. Haha!
     

btw; en tistel till "the emo kid" som stod bredvid oss på EMD!
Varför blänga på oss när vi säger något kul?
Danny -"Kul att se så många här!"
Jag -"Många småbarn, ja!"
*Emo kid blänger som fan*
Hey, inte mitt fel att emo kid var liten..

Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }