äntligen sommar

Idag hade jag först en hel dag i skolan, sista riktiga skoldagen (: gud, så skönt det känns.
Men höjdpunkten på dagen var ändå att jag fått MVG i geografi!! woho, mitt första mvg någonsin! så jävla glad.

Efter skolan cyklade jag ner på stan med Arman, och mötte upp Sandra :) Vi åt den nya Ahlgrens bilar glassen på McDonalds. Den är ju så sjukt god, någonting jag verkligen rekommenderar!
Efter det var Arman tvungen att springa till körlektionen men jag och Sandra fortsatte vår shopping tur. Blev studentpresent till Cajsa och Isabell idag! Yes, hittade äntligen någonting jag tror dom kommer gilla (: Har haft väldigt svårt med detta, men nu har jag hittat till dom två i alla fall :) skönt är det. Nu gäller det att hitta någonting till Malin och syrran. Det blir SVÅRT! Malin säger ju - Jag önskar mig inte något speciellt.. Mmm, det hjälper mig ju jätte mycket (: Haha! Men någonting ska jag väl hitta, jag har någon lite ide om vad jag ska köpa till Malin, men jag är inte hundra på det. Men får väl se vad det blir. Och till syster har jag kommit på en grej hon ska få, men måste komma på något mer och det kan bli svårt. Men jag får försöka leta vidare :)

Nu på kvällskvisten tog jag, mamma och syster bilen till Östra hamnen i Västerås. Vi tog lite kort i solnedgången och hade det allmänt kul och mysigt. Det var längesen vi tre tjejer i familjen gjorde någonting tillsammans =)

  

Jag älskar dom här bilderna (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja den glassen e faktiskt jätte god, (:

2008-05-29 @ 23:54:06
Postat av: Your only trustworthy reader

Grattis till MVG:et! Bra jobbat! :D

I like the sound of a student present! ;) Bring it on!

Och jag älskar bilderna, Tildis! Speciellt 2:an...den var ascool! Schills av dig!

Love you, homez!

2008-05-30 @ 22:06:07
URL: http://www.cajsaaa.blogg.se
Postat av: sandra

hihi, du är söt!

2008-06-03 @ 11:50:13
URL: http://maggaroshaka.blogg.se
Postat av: sandra

hahaha alltså käften matilda

2008-06-05 @ 01:27:15
URL: http://maggaroshaka.blogg.se

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }