American Idol

Jag kollade nyss på American Idol, och jag måste bara säga att jag tycker inte att någon av tjejerna är bra..
Killarna outshinar tjejerna i år. Jag är helt såld i David Archuletta!!


Oh, nu kom det reklam för Rix FM festival på TV! Jag kan inte vänta tills det kommer till Västerås, då är det EMD som gäller för hela slanten [: ska bli så sjukt kul! Det kommer andra bra artister också, men EMD tar ju priset.


Jag ska gå och lägga mig alldeles strax, eftersom att jag ska upp i natt klockan 2 för att kolla på NHL hockey.
Det är ju Detroit - Dallas! Jag vet inte vad jag gör ifall Detroit förlorar inatt. Då står det 3-3 i matcher, och då har Dallas kommit tillbaka efter ett 3-0 underläge i matcher. Vad i helvete händer Detroit? Ni var ju så överlägsna för inte så länge sen. Kom igen, jag vet att ni kan fixa det här. Ni SKA till final mot Pittsburgh.
Det skulle vara så sjukt kul ifall det blev så [: Men just nu tar vi en match i taget, och ikväll smäller det!

Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }