Tjolahopp

Idag kommer Malin hem till oss!!!
Om hon inte redan är där förstås.
Men nu sitter jag på jobbet och ska snart åka hem.
Jag tittar ut genom fönstret och får se REGN, vafan? jag trodde det skulle blir fint väder.
Men nejdå, då måste det regna. Usch, jag orkar inte svensk sommar.
Tur är så drar jag ju till England om 11 dagar!
Ska bli så sjukt skönt, dock säkert lika dåligt väder där. Men jag bryr mig inte, för England äger.
Bästa landet någonsin.

Sen åker ju jag och bästa tjejerna till Turkiet den 13 Augusti också.
Det kommer bli så sjukt kul,  vilken upplevelse.
Sol, bad, äventyr, party varje dag :]
Gud så kul det ska bli, jag verkligen längtar.

Och på fredag får jag min första löööön.
Jag tror jag får någonting på 12.000. Hoppas på det iallafall.
Men jag inser att jag kommer behöva låna pengar av mamma och pappa till Turkiet sen iaf.
För jag hinner ju inte få min andra lön förns i slutet av Augusti, och då är ju resorna slut.
För då iallafall, för i november drar vi ju till England igen!
Det kommer bli så härligt, jag verkligen längtar efter alla mina resor just nu.
Kommer bli så otroligt underbart.

Nej, nu måste jag springa till bussen.
Skriver mer ikväll förmodligen [:

/ M

Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }