Söndag

Idag har det alltså varit en helt vanlig söndag..
Emelie övningskörde ner på stan, där vi köpte ny plattång eftersom vår gick sönder i fredags.
Så nu fick vi en sprillans ny, men ändå likadan som vi haft innan eftersom att den är så sjukt bra :]]
Jag hittade också en grå skinnjacka på Vero Moda. Men jag velade så mycket så det blev inget med den ://
Funderar dock nu på att fråga mamma om jag kan få den iallafall. För den var snygg, men skinnjacka är inte rikigt min stil. Men vi får se ifall den hamnar i min garderob inom de kommande dagarna.
Efter stan har jag bara tagit det lugnt, kollat på tv och nu håller jag på och städar lite..

Ikväll ska jag, syster och mamma på bio. Vi ska nämligen se Mamma Mia [: Jag tänkte inte följa med till en början, men jag tänkte att vad kan det skada att följa med egentligen? Så det ska bli kul och se hur den filmen är.

Igår var vi som sagt hos familjen Lidström ute på Enhagen [[:
Vi var där och käkade och hade trevligt. Det blev inget med att åka ut med deras båt, vilket var tråkigt.
Men det var väldigt trevligt i alla fall. Barnen är fortfarande lika söta som för ett år sedan [:
Vi fick också de officiella Stanley cup winners kepsar [: Skit snygga faktiskt, så den kommer nog användas flitigt i sommar..
Bilder kommer lite senare, när jag orkar lägga in dom på datorn [:

Men nu ska jag fortsätta städa och sedan blir det kanske en snabb dusch innan vi åker iväg på bion.

puss och kram

Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }