nytt hår

Har kommit hem från frisören nu, satt där i 1 och en halv timme idag bara :)
Och jag blev super nöjd. Faktiskt aldrig varit så här nöjd.
När jag väl satt där med folien i håret då började jag tänka "vafan håller jag på med? varför färgar jag ännu ljusare? jag vill ju inte ha så ljust hår." och samtidigt såg jag en tjej bredvid mig som hade jätte fint rött brunt hår, och då tänkte jag "jaha, bara att åka till affären och köpa rödbrun hårfärg nu då. för herregud vad fint det var.
Nästa gång jag ska förändra mitt hår, då blir det den färgen absolut :)
Bild kommer väl upp senare! Men jag är super nöjd iallafall.

Jag har börjat packa lite lätt idag, har lagt i alla skor jag ska ha med mig(6 par). Jag har också börjat tvätta kläder och så har jag också tvättat av min resväska. För den blev ju allmänt smutsig när vi åkte till Barcelona i våras.
Men nu är den ren och fin..

Ikväll är det Girlicious finalen :)) längtar som satan.
Sen är det också Project Runway och so you think you can dance.
Jag bara älskar onsdagar :D

/ M

Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }