Mamma Mia

Herregud säger jag bara.
Jag bestämde mig för att följa med mamma och syster på bio igår kväll.
Vi gick och såg Mamma mia, och den var helt otrolig.
Jag vill se den nu igen! Helt underbar film. Jag bara älskar musiken, och skådespelarna och allting <3
Usch, så bra den var. Jag kan verkligen rekommendera att ni ser den! Helt sjukt bra.
Bästa filmen i år efter Narnia Prince Caspian!!! [: och då är det stooort.
Den är till och med bättre än Camp Rock! Och den är svår överträfflig eftersom att Jonas brothers är med i den [[;

Nej, nu måste jag fortsätta jobba.
Försov mig nämligen i morse, så nu måste jag jobba på.

tjarrå


Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }