Kindly unspoken

Idag har varit en tråååkig dag på jobbet.
Allting gick bra och det var tråkigt, jag vill se lite drama på jobbet som Gustav brukar säga.
Haha, han vill se folk bråka och göra fel.

Men när jag skulle ta bussen hem började jag bli jävligt trött.
Betalade som vanligt på bussen och stoppade bussbiljetten i fickan.
Sen när jag kliver på bussen på stan, så ser jag att min bussbiljett jag fått är helt cp. man ser knappt vad det står, men jag tänker ändå - vafan ska dom göra? jag har ju betalat.
Så jag kliver på bussen och då säger tant jäveln: "Nejdu, det där kan du inte gå på med."
Jag: "Öh, jag har ju betalat?"
Tanten: "Men jag kan ju inte se vad det står?"
Jag: "Och det är mitt fel?"
Tanten: "Nej, men du får inte gå på med det där."
Jag (börjar bli jävligt sur): "Men är det mitt fel att er jävla biljett automat grej inte funkar eller?"
Tanten: "Förstås inte, men det funkar bara inte."
Jag: "Ursäkta? Tänker du be mig betala en gång till för DU inte kan läsa vad det står?"
Tanten: "Ja, det tänker jag faktiskt göra."
Jag: "Aldrig i livet att jag betalar igen, jag har ju fan bussbiljetten här!!"
Tanten: "Men jag kan ju inte se vad det står?"
Jag (jävligt pissed): "ÄR DET MITT FEL ATT DU INTE KAN LÄSA ELLER?"
Tanten: "Gå på då."

Hahaha, det lönar sig att säga emot.
alltså fyfan vad arg jag var, okej det är bara 10 kr.
Men jag är så trött på vissa busschafförer som tror dom är bättre än alla andra.
Så där fick hon, skit kaxig var hon också!

Haha jaja, efter det kom jag hem och fick se min första lön från ICA.
Så jäkla skönt, allt slit har lönat sig.
Dock fick jag mindre än vad jag trodde :/ menmen, får nöja mig ändå..
Jag och syster orkar inte laga mat idag heller. så vi tog cyklarna till mcdonalds och satt där och käka.
Vi pratade om allt mellan himmel och jord.
Men roligaste var när jag började leka med maten, haha ja jag är mogen.
Jag har kycklingbitar. då satte jag två pommes som ben på den och låtsades att den levde. haha
Då kommer det en liten tjej vid vårt bort och bara stirrar på oss med öppen mun.
Då säger Emelie: "Is that a BIIIRD?"
FYFAN vad vi skrattar, och lilla tjejen bara går iväg..
Haha herregud, det var helt insane kul.

MIN SYSTER HAR FÅTT KÖRKORT IDAG OCKSÅ!
WOAH, I'm so proud :D

Snart bara en vecka kvar av jobbet, vilket betyder = bara en vecka kvar till England!

/ M

Kommentarer
Postat av: kingen av alla kingar!!!

föreförsta, jag heter MR Schmiegel, vad heter du ?

asssssssssssssssg!!!!!

hahaah iaf, hahahh kaki matilda dååå på busssen;)

2008-07-24 @ 21:48:58
Postat av: Malin

ÄGD Torshällaballeförare!



Värsta tjuvlyssningen.



Vilken dag som helst nu kommer Skylten påstå att det var hon, på forumet.

2008-07-26 @ 16:25:10
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }