Jag dör

Hej!

Den här helgen har varit den bästa någonsin.
Först och främst så i går (lördag) så kom Ella och Elin över, då vi skulle försöka få tag på McFly biljetter.
Vi skulle köpa till Manchester och Nottingham.
Vi satt vid datorn klockan 11.50 och biljetterna släpptes kl. 12.00.. Där satt vi och tryckte på refresh tills det stod att man kunde köpa biljetter. Fort som bara den klickar jag på Manchester, och får tag på biljetter på Block A.
Vilket är en av de block som är längst framme vid scenen. Skit glad klickar jag på att vi ska köpa dom.
Men nej, inte då. Då hänger sig hela sidan och våra biljetter försvinner. Sidan ligger nere i ca en timme, för ALLA.
Var ett antal lyckliga jävlar som fick biljetter innan sidan hänger sig..
Usch, då var jag nära på att börja gråta!!
Vi sitter i panik och försöker få tag på biljetter, men sidan vill bara inte funka. Hela McFly forumet får panik och alla är skit arga.
Tillslut, efter en timma kommer jag in på Manchester och får biljetter på block E som ligger bakom de första blocket. På rad 10, så jävla glada så trycker vi på köp. Och denna gång, FUNKADE DET! :D
Så nu har jag och Ella biljetter till M.E.N arena i Manchester den 22 november! [[:

Efter vi köpt Manchester kastade vi oss på Nottingham, och där lyckades vi också få bra biljetter. Till och med ännu bättre. Där fick vi Block E, som på Manchester, men rad 1 denna gång.
Så längst fram på Block E sitter vi :D Helt sjukt.

När vi köpt Nottingham, så skyndar vi oss tillbaka till sidan och jag skulle försöka fixa biljetter till Syrran, Malin och Cajsa i Newcastle. Och vem fixar? Jo jag! [:
Jag borde alltid köpa biljetter till konserter, jag äger! haha


Och idag (söndag) så släpptes McFly nya album, Radio:ACTIVE.
Jag älskar ALLA låtarna, det finns ingen låt jag inte tycker om.
Men favorit låtarna är - Corrupted, Point of view och The last song.
Helt sjuka låtar, absolut deras bästa album hittills..
Det är ett album jag verkligen rekommenderar [[:

Ja, det var väl min helg det.
Justja, Emelie och Anna kom till mig igår kväll också.
Mysigt med lite bakande och TV tittande [:

/M


Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }