har så lite tid

Den här veckan har varit rätt skön, men ändå stressig.
Och stressigare blir det idag. Just nu sitter jag på jobbet och typ helt klar.
Men jag ska inte åka förns vid kl 3, för då ska jag ner på stan och klippa mig & färga håret.
Jag har fortfarande inte bestämt mig hur jag vill ha det. Men jag har iallafall bestämt att luggen får vänta.
Nu vill jag ha min snelugg ett tag, sen blir det väl till hösten att jag klipper av den igen.
Men nu tänker jag behålla mig lugg som den är, och jag tänker bara ta ytterst lite på topparna.
För jag vill ha långt hår NU! Det känns inte som att mitt hår växt lika fort längre, förut växtde det fan 3 cm om dagen.
Okej, lite överdriv men jag blir lite arg.
Färgen har INGEN aning om vad jag vill göra med, eller jag har några förslag så får jag se vad Ida tycker, som är min frisör.
Första förslaget är att bara att lägga in ljusa slingor och fixa bort min utväxt.
Den andra är att lägga i lite mer röd-bruna slingor, jag vill inte ha det här guldiga nyansen längre.
så lite mer rött ska jag lägga i nu. tror jag iaf, haha jag kommer inte kunna bestämma mig.
Jag vill ju lixom inte se ut som ett arsel när jag åker till England på fredag.

Imorgon blir det en jobbdag som vanligt, sen ska jag ner till um för att fixa lite grejer inför resan.
sen blir det väl bara att packa, packa och packa. Måste också prata ihop mig med ella och stace om vad vi ska göra i London nästa torsdag. Justja, måste åka till min kusin också för jag ska få låna hennes leg när jag är i England. Eftersom jag inte är 18 än, och vi har ju inte lust att sitta inne varje kväll och häcka. Men tror dock jag kommer in utan leg, men för att vara på den säkra sidan så :)
Dom blir ju jätte förvirrade när man kommer med ett svenskt leg, haha. Det är så kul att se, dom bryr sig inte ens. Dom säger bara okej, gå in. Så det är ju nice ((:

Nej, nu ska jag springa på lunch.
Skriver väl mer ikväll om hur mitt hår blev :)
lägger förmodligen ut en bild också, men bara om det belv bra. haha

/ M

Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }