happy fucking birthday

Isabell humle blir hela 19 år idag!
Grattis på födelsedagen.
Firar väl dig när vi är i England på fredag, am i right?
Hoppas du har en kanon dag!

Nu sitter jag på jobbet och har inget att göra, väntar på att jag ska få gå på lunch.
Idag måste jag kila från jobbet vid 3. För jag och syster ska åka till Cajsa i Eskilstuna idag :))
För att äntligen få träffa Elin, som är här ifrån USA! Ska bli skitkul.
Man har ju hört en hel del om den där Elin, som då är Cajsas kusin.
Så vi får väl se vad vi hittar på idag :)

Okej, jag har inte hunnit med att skriva någonting i helgen.
Så nu tänkte jag göra en liten review om vad som hänt.

I fredags så var jag först på stan med Anna, för jag hade nämligen fått min lööön :D Det blev en hel del cash, så nu är jag glad.
Jag köpte två klänningar, fast en av dom var mer som ett linne. Sen köpte jag också iPod högtalare och ett minneskort till kameran. Vad köpte jag mer? Hm, jo strumpbyxor och underkläder. Tror inte det var så mycket mer. Men nu måste jag ju ha pengarna till England!! För på fredag åker vi tjejer.
På kvällen sen så skjutsade syrran mig ut till Emelie, första gången hon körde själv lagligt (Y) haha
Där var jag med Emelie, Sandra, Sofie, Anna och Olle. Vi spelade kubb och så :) Väldigt mysigt, och snart drar vi tjejer till Alanya :D weei.

I lördags så åkte jag och mamma ut till Hökåsen gropen för att sola och bada, blev dock inge bad för min del. Det var ju svinkallt!
Vi var bara där en liten snabbis, sen åkte vi hem och jag började fixa iordning mig inför kvällen. Då det stod Stanley cup fest på schemat.
Så ja, vid kl 6 kom våra kusiner hem till oss. Där förfestade vi lite grann, sen vid kl 8 så begav vi oss ner till stan.
Där möttes vi av en röd matta vid ingången, haha japp. fancy som fan.
Tog lite kort på rödamattan, sen gick vi in för att mingla lite.
Stanleycup bucklan stod så fint på ett bord med massor av lampor riktade mot den. Tog lite kort med bucklan, sen blev det lite drinkar och mat. Efter det blev det ännu mer drinkar och fest. Ja, kvällen var en höjdare!
Det var verkligen jättekul, det kommer att komma upp bilder både här och på bilddagboken tror jag. mlandenberg heter jag på bdb :)) Drack champange ur bucklan också, det var nice!

Söndag, gjorde absolut ingenting. Var så jäkla skönt.
Låg bara hemma och gjorde ingenting, behövde en sån dag efter festen.

Nu har jag bara denna vecka kvar på jobbet, känns så otroligt skönt.

Idag fick jag också reda på att Joe Jonas har confirmed att de ska ha en World Tour i början av 2009!!!!!
Tror dock inte dom kommer till Sverige, men jag får helt enkelt åka till de ställe där dom kommer spela :)
Helt amazing, funderar också på ifall jag har pengar då, så kanske de blir att resa till Australien.
Eftersom jag har ett antal vänner där och ifall Jonas brothers åker dit och spelar och jag har pengarna som behövs så drar jag dit. Får då boende gratis, så bara flygbiljett jag måste betala :))

menmen, take care!
/ M

Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }