Girlicious

Yo homies!

Idag har jag suttit på jobbet hela jäkla dagen.
Men idag kom mamma och hämtade mig vid kvart över 3, då åkte vi till ICA maxi på erikslund [:
Vi träffade på Emelie och Caroline där också, Emelie bor ju själv med sin bror nu.
Så nu är det Emelie som är morsan i huset ;] haha

I alla fall, efter det åkte vi hem och somnade på soffan som vanligt. Sen gick jag ner på mitt rum och läste lite ur min otroligt bra bok <3 "an IT girl novel" bok nummer 3, Reckless heter den [:
Skit bra, den rekommenderar jag verkligen!

Nu sitter jag och min syster och kollar på Pussycat dolls grejsen på TV!
Jag verkligen älskar det programmet. De tre tjejerna jag skulle vilja se i en grupp är - Nichole, Natalie och Carrie [:
Dom är så sjukt bra, speciellt Nichole.. Det har varit min favorit ända från början.
Nu får man bara hoppas på att det blir dom som blir en grupp [[:

Nej, men nu tänkte jag lägga upp lite bilder från i lördags, när vi var hemma hos familjen Lidström :)

   
   
  

Jadu, Kevin ramlar i poolen med kläderna på!!
Två minuter senare puttar den minsta grabben (Lukas) ner Samuel i poolen..
That's all for now [[:


Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }