du tror så mycket

Usch nu är jag på sådant humör där jag har lust att skälla ut alla som jag har problem med.
Men speciellt dig! Du är så jävla irriterande.
Kan du bara försvinna ur mitt liv? Det skulle göra allt så jävla mycket lättare.
Jag förstår inte hur du kan låtsas som ingenting och fortsätta prata med mig som att inget hänt.
Du förstår väl att du sårade mig? Hur fan kan du tro något annat.
Jag hatar verkligen att jag fortfarande tycker om att prata med dig, när jag är så jävla arg som jag är nu.
Du förstör ju allt, du kan ju inte först säga hur mycket du ogillar den personen.
Sen gå och bli tillsammans med den? Shit, du ljuger ju så jävla mycket. Jag kommer nog aldrig kunna lita på dig igen.
Jag trodde du var någonting speciellt, men inte fan var du det. Du är som alla andra idioter..
Åh gud, jag trodde jag kunde släppa det här och bara frysa ut dig ur mitt liv. Men hur fan ska jag kunna göra det?
Du hade så stort inflytande på mig, du var alltid så otroligt charmig och du visste alltid vad du skulle säga i alla tillfällen.
Men nu när jag tänker på det, fyfan vad falsk du är. Det är helt otroligt.
Det här trodde jag verkligen inte om dig!


Men jag måste bara ta i tillfälle att förklara för mina kära hur mycket dom betyder för mig..

Sandra, det finns verkligen ingen annan som du.
Du är helt unik, på ett bra sätt. Jag skulle aldrig byta ut dig mot någonting på jorden.
Du finns alltid här när jag behöver prata, även fast jag inte ofta öppnar upp mig för dig.
Men jag känner bara ibland att jag inte orkar prata om saker.
Och jag känner att du kanske inte kommer bry dig om vad jag har att säga, med tanke på hur mycket vi bråkade om dessa saker för några år sen. Därför har jag väldigt svårt för att prata om real stuff med dig.
Jag vet att jag inte borde tänka så, och jag vet att du har förändrats. Men jag kan inte sluta tänka på hur allting var förr, när allt jag sa var fel och varje gång vi bråkade, vilket var ofta, så kände jag mig så jäkla liten.
Jag tror att samma sak kommer hända nu när jag pratar med dig om saker, fast jag förstår att du är förändrad.
Till det bättre, och tro mig.
Du kommer alltid vara min bästa vän!

Emelie, vad finns det egentligen att säga?
Det finns en hel del ska jag säga dig. Du är helt underbar.
En hel otroligt fin människa, din personlighet är absolut den finaste jag sett.
Du kan ta skämt när vi skojar om dig, du blir inte arg. Även fast vi kanske går lite över gränsen ibland.
Men du vet att vi alltid skojar om dig för att vi älskar dig. Du ska inte ta åt dig av våra skämt, och tro aldrig att vi inte skojar.
För du är verkligen min bästa vän. Du och Sandra kommer alltid vara det!
Men med dig, kan jag verkligen prata om allt med. Du känner mig så väl, du ser när jag är ledsen.
Du förstår när jag tycker någonting är pinsamt och vill bara gå därifrån. Du hjälper mig på så många olika sätt utan att du ens vet om det. Du har en känsla av att göra folk glada med din närvaro.
Min familj verkligen älskar dig, dom pratar om dig konstant. Dom tycker du har en sån skön personlighet.
Och med tanke på att min familj verkligen tycker om dig, tyder på att du är en otrolig tjej.
Tack för att du finns i mitt liv!

Anna, med dig är man oseriös 99.9% av tiden man spenderar med dig.
Det är så jäkla skönt att bara umgås med någon som inte bryr sig om någonting. Det är skönt att veta att man har dig.
Jag förstår inte hur du kan vara så jäkla rolig. Dina skämt, danser, allting helt enkelt.
Det finns inte en jäkel som inte skrattar åt dig när du skämtar! Helt sjukt, du vet verkligen hur du kan få mig att skratta.
Och det är inte fan inte många som kan.
Du har allt.. Humorn, självsäkerheten, personligheten. allting!
Vi har känt varandra jävligt länge nu, och längre ska det bli right? ;)

Malin, du är en sådan tjej jag vill vara.
Jag ser verkligen upp till dig, du vet alltid vad som är bäst för andra och vad som är bäst för dig.
Du har så stor koll på livet, du vet nästan allt.
Och som jag sa förut, du är bra på nästan allt du prövar på.
Det är helt insane hur jag har kunnat leva utan dig i 16 år.
Har bara känt dig i ca ett år, fast det känns som att vi känt varandra förevigt.
Jag vill bara tacka dig för att du är helt underbar!

Cajsa, din humor är så sjukt rolig.
Jag förstår inte hur du kan få mig att skratta varje gång du säger någonting.
Du kan verkligen vara jätte seriös en stund, sen skämta direkt efter.
Det jag tycker är så skönt med dig är att du alltid vet vad du ska säga.
När någon är ledsen, då är du alltid där att trösta. Kan inte så jätte bra på att använda helt rätt ord.
Men när du ska cheer;a someone up. Så gör du det jäkligt bra, bara genom din närvaro.
Du kan verkligen lysa upp ett helt rum genom att bara vara du!

Ella, du har problem.
Haha, serri. Ibland har jag bara lust att slå till dig när du snackar så mycket.
Men för det mesta tycker jag bara det är kul. Du kan verkligen stå och prata om ingenting i flera timmar.
Det är så jäkla skönt att jag har dig, McFly buddy.
Hur kunde vi vara bästa kompisar som små, sen förlora kontakten. Sen börja i samma klass på gymnasiet igen?
Och då blir very close friends? Det är bara konstigt, men så jäkla härligt. Tänk om vi inte hade hittat tillbaka till varandra igen. Hade du åkt på McFly då? Jag tror inte det. Så tacka mig för McFly konserter (; haha
Tack för att du bestämde dig för att följa med mig på "tågluff" i England om två veckor!

Isabell, tvungen att flytta till Paris?
Jag kommer sakna dig så det är helt sjukt.
Roligast var när du ena dagen säger - Jag är ju kung på skateboard.
Sedan nästa dag säga - Jag var nog inte så bra som jag trodde. Jag har fått en spricka i armen.
Haha, jag höll nästan på att dö av skratt när du sa det. Även fast det var synd om dig, så var det så jäkla kul.
Snart åker vi till England och du ska få se McFly för första gången i ditt liv.
Jag vill också tacka dig för att du kom in i mitt liv!

Jossan, haha.
dvärg alert! Nejdå, skämt å sido.
Du är så jäkla rolig, shit. Du har någonting kul att berätta nästan varje gång vi ses.
Mycket tack vare ditt jobb, där alla småbarn och föräldrar försöker lura dig! Haha.
Tack för att du är så mycket kortare än mig! :D

Familjen, ni vet redan vad ni betyder för mig.
Ni är verkligen allt, utan er skulle jag dö!
Seriöst, jag kanske inte alltid visar hur mycket jag älskar er.
Men tro mig, ni är det bästa jag har.
Speciellt du Emelie! <3

Ja, det var väl det [:
för nu iallafall, jag hinner inte skriva mer.
Jag kommer skriva om mina andra vänner sen också.
Alltså Jenny, Sofie, Alexandra och Arman [[:
Love you guys!

/ M

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHA jag dör! Ellas är bäst... you know I love you for what you said about me (helt sjukt att du kan vara det minsta imponerad av mig när jag är ganska crappy i de flesta lägen) men Ellas äger alla. "Du har problem". HAHA.



"can I have my willy back please?"

2008-07-23 @ 15:19:19
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }