Dags att börja om från början?

Nu är jag här igen.
Äntligen tillbaka efter en svacka av bloggandet.
Jag har helt enkelt inte orkat blogga den senaste månaden..
Men nu känner jag att jag måste tillbaka det detta!

Mycket har hänt under den senaste månaden.
Men det största är väl att jag har fått ett jobb [:
Jag jobbar nu på ICA Hacksta som Varuplanerare. Det är ett tufft jobb, men också väldigt skönt.
Jag tjänar ju jätte bra för att vara under 18 och första gången jag någonsin jobbar på riktigt.
Självklart fick jag jobbet genom min pappa som är chef på det här jobbet. Det var skönt, så tack så jätte mycket pappa.
Utan detta jobb hade jag inte klarat av detta år. Jag ska resa en hel del, så jag behöver verkligen pengarna!
Först, om ca 22 dagar åker vi till England för McFly och för att träffa min kompis Stace [: woho, ska bli så sjukt kul.
Sen den 13 Augusti så åker jag och mina tjejer till Turkiet för en sol och party resa!!
Sedan den 19 november drar jag och Ella tillbaka till England för ännu mer McFly :) det ska verkligen bli super. Ska få träffa min otroliga kompis Serah i nottingham också!!!

Det pratas också om att jag och min syster tänker åka ner till Detroit i början av november ifall Lidströms familjen vill ta emot oss och låta oss bo i deras palats! Det får vi hoppas, och ända sättet jag kan åka dit på är ifall jag får MYCKET pengar i 18 års present eller ifall mamma och pappa kommer ge mig den resan i 18 års present :] jag hoppas verkligen på att dom ger mig den resan. För dom vet hur mycket jag vill det här. Usch, det kommer bli så underbart ifall vi kommer iväg. hockey, hockey och mera hockey! Herregud, helt fantastiskt!
Bara att hålla tummarna nu då så får vi se om det blir av :)

Den 11 december åker jag, syster, Ella, Malin och Josefine ner till Malmö för att se de otroliga bandet Elliot Minor också!! Då jag ska få träffa min "gamla" kompis Emmy. Henne lärde jag känna i Holland 2005, när vi var där på fotbollscup. Hon kom dit med sitt lag - Vällinge och jag kom med mitt lag - IK Franke.. VI delade buss med dom, så vi kom överens väldigt bra.
Vi spelade först match mot dom i gruppspelet, där vi vann med 2-0 tror jag. Sedan mötte vi dom också i kvartsfinal där vi slog dom med 3-0 tror jag. Det var helt underbart att få vinna över dom! I den fotbollscupen slutade vi som 2:a! Jävligt bra utav ett lite okänt svenskt lag att sluta 2;a i en internationell cup :] Fan va bra vi var! Men nu är den tiden över, och fotbollen är över för mig. Mina knän och fötter pallade helt enkelt inte med all träning och alla matcher, usch. Jag har inte riktigt kommit över att det är slut för min del även om jag slutade för ett år sedan. Jag vill fortfarande dra på mig träningskläderna och ta fotbollsskorna i handen och åka på träning. Men nej, det är över nu :/ tråkigt, men också skönt..

Den 13 december åker vi samma tjejer till Stockholm för att se på samma underbara band, Elliot Minor! Helt sjukt amazing!!

Jaja, slut skrivet för denna gång :]

Avslutar med en bild på det helt otroliga bandet Jonas brothers! :)
Joe, 18 år. Kevin, 20 år. Nick, 15 år.
Alla heter såklart Jonas i efternamn, eftersom att dom är bröder.

puss och kram


Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }