Anna 18 år

Idag ska jag åka ner på stan med tjejerna för att fira Anna som fyllt 18 (:
Vi ska käka antingen på spicy eller på jensens. Jag tycker Jensens för att vi annars ALLTID äter på spicy..
Men vi får se vad det blir :) Det ska iaf bli kul att träffa tjejerna efter en lång väntan.
Det är vi som ska till turkiet i sommar som ska äta tillsammans.

Idag har jag bara suttit på jobbet och slöat.
Det var en lugn dag på jobbet och jag hade inte speciellt mycket att göra, som vanligt nu för tiden.

Imorgon ska jag ringa och boka klipptid någonstans :)
Måste fixa min utväxt och klippa till luggen igen, och toppa håret.
Ska kanske också lägga i några slingor. Jag vill nämligen prova på att ha lite mer - rödbruna slingor.
Så att det inte ser gult eller grönt ut.
Vi får se vad det blir, jag hoppas att jag får en tid så snart som möjligt.
Jag måste nämligen göra allt det innan jag åker till England, annars kommer jag se ut som ett sär i huvudet och det vill jag ju inte.

Mamma hittade också 135 kr i min gamla vinterjacka idag :D
Gissa hur glad jag blev över det då!

På bussen hem efter jobbet så träffade jag på Lelle och Nadja.
Lelle och jag gick i samma klass i 3 år på högstadiet, sedan flyttade hon till Linköping.
Så det var kul att träffa henne också [[:

Snart har jag bara två veckor kvar på jobbet, och det betyder också två veckor kvar till England och McFly!!
Gud vad jag längtar, det är helt sjukt.

Men det jag mest av allt skulle vilja göra nu är att åka till USA och gå på Jonas Brothers konsert och bara shoppa.
Det är ju så billigt där borta nu med dollarn som sjunkigt så lågt. Helt otroligt.
Men det kommer nog inte hända än på ett tag. Men i höst kanske det bär av mot Detroit i alla fall..
Jag ska få in i pappas huvud att det ända jag önskar mig är en resa till Detroit [:
Får hoppas på det bästa <3

Menmen, nu ska jag kila..
Skriver förmodligen inget mer ikväll, beror på om jag kommer hem sent eller inte.


Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }