6 timmar

Jag känner att jag kanske borde skaffa mig ett liv nu :]
först när jag är på jobbet så har jag inte så mycket att göra att jag postar så många inlägg på mcfly forumet att jag hamnar 5;a på toplistan av flest post idag.. herregud!
Sen idag har jag spelat The Sims i 6 timmar!!!! Vad vill jag?
När man väl har börjat går det inte att sluta..

Jag har spelat på min älskade Jonas brothers familj.
Och nu har jag gjort min kompis Regan till en sims figur, så hon är nu tillsammans med Nick Jonas.
Samtidigt som min andra kompis Chloee fick bli hunden! haha, sorry :D

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Är helt död, har inte sovit mycket i veckan..
Så nu blir det att go to bed.
Hörs imorgon kanske, vi ska hem till Lidströms så får se ifall jag hinner blogga då [:

puss och kram

Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }