work.

Hej!
Jaha, nu sitter man på jobbet idag igen och bara längtar tills klockan blir 2-3 då jag får gå hem.
Idag kommer Malin, Cajsa, Jossan och Isabell hem till oss! yes, längesen det var hela gänget tillsammans. Så det ska bli kanon kul, vi ska gå på Twilight på bio igen. Blir tredje gången för mig, och första gången för några av de andra tjejerna. Jag längtar redan tills jag får sitta och hetsa över hur fin Robert Pattinson aka Edward Cullen är.
Kollade på Harry Potter and the goblet of fire här om dagen, och Robert är ju med i den som "Cedric Diggory". Jag kunde bara inte sluta kolla på honom, förutom brukade jag inte tycka om Cedric Diggory men nu kan jag inte ta mina ögon av honom. Tack för det Twilight! :|

Imorgon är det jobb igen :| Jag tror jag dör. Sen ska jag på stan med Ella efteråt, för imorgon kan jag gå tidigare från jobbet. Måste ju också börja fixa hemma i huset inför nyårs middagen, måste köpa massa mat och grejer :) Jag längtar så sjukt mycket tills onsdag, kommer bli så kul!
Men i alla fall, på stan ska jag nog inte köpa något speciellt. Eller jo föressten, måste ju köpa fortsättningen på Sandras present :) Hon fick en liten present i fredags, men det var ju inte riktigt nog, så mer ska hon få! Måste också kolla på ett par nya pumps, då mina från England gick sönder i fredags :| fan alltså, det var mina favorit skor! Så nu måste jag hitta ett par ännu bättre. Måste också hjälpa Ella att hitta en nyårs klänning, eftersom den idioten tänkte ha jeans och tshirt på nyår!!! Men jag sa till henne att hon inte fick komma in i mitt hus om hon kom med jeans! Så nu fick jag i uppdrag att hitta en klänning till henne, och det är inte det lättaste ska jag säga er, eftersom att hon är en mjukisbyxe tjej! Men något borde vi kunnat hitta, annars har jag sagt till henne att jag har två klänningar hemma som hon skulle kunna låna :)

wops, nu måste jag återgå till jobbet.
hörs ikväll, kanske!
/m

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha omg jag ska också på twilight igen med min syrra idag :P

2008-12-29 @ 16:39:40

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }