dålig uppdatering.

Sorry för dålig uppdatering men jag har inte haft någon ork till att blogga på senaste tiden. Men det har hänt rejält med grejer sedan sist, som att jag har varit i Detroit och det var helt underbart. Den veckan tillsammans med veckan i England har varit de två bästa veckorna i mitt liv. Fått träffa mina största inspirations källor, samt alla mina blivande män ;) haha.

Nu har vi då jullov, och det är sjukt skönt förutom att jag måste jobba imorgon, tisdag och på fredag. Men alltid bra att tjäna lite extra pengar nu när man är pank efter alla julklapps köp.
Julen har varit riktigt skön, inget speciellt har hänt. Har bara umgåtts med familjen och vännerna, vilket har varit perfekt.

I fredags så var det Sandra's tur att fylla 18, och det firades först hemma hos henne och sedan på krogen (: Det var en kanon kväll, så tack alla som gjorde den perfekt. Efter krogen så gick jag hem eftersom att det inte gick några bussar, men som tur var fick jag sällskap av John ända hem :) Tack så jättemycket!

Jag längtar så sjukt mycket till Nyår nu kan man säga! Kommer bli en kanon kväll, känner det på mig bara :) Spendera sista dagen på ett underbart år tillsammans med mina vänner. Jag hoppas att 2009 har ännu mer att bjuda. Även fast jag är så sjukt nöjd med 2008, så hoppas jag att det finns något mer därute år 2009!

Jag har redan saker att räkna ner till, som t.ex reemer i feb?, studenten i Juni, McFly och England i Juni, McFly och England i Augusti, McFly i höst?, Detroit i vinter?. Så otroligt mycket grejer, och jag längtar så sjukt mycket. Måste fixa tatuering snart också (: men blir väl att vänta tills i höst när jag har mer pengar.

Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon för att jobba.
/m

Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }