we all have our differences

Okej, då är det officiellt.
Jag har nu börjat i 3;an, ska bli så skönt med sista året innan jag får dra härifrån.
Jag längtar så sjukt mycket tills jag kan packa allt jag har och bara åka iväg.
Åka till England, Nya Zeeland eller USA. Vart som helst nästan, bara jag får komma ifrån Västerås och Sverige.
Don't get me wrong, jag tycker om sverige och vår natur och shit. Men kom igen, nu har jag bott här i snar 18 år. Är det fel att jag bara vill dra iväg för att sedan kunna kolla tillbaka på allt underbart som har hänt mig i detta land?

Jag har dock fortfarande ingen koll på vad för något jag vill göra, jag lär väl märka nu under detta år ifall att de är fotografi jag vill hålla på med resten av mitt liv. Eller vill jag någonting helt annat? Jag har nu ingen aning.
Men vi har ju börjat på ett projekt i skolan nu, och det jag kommer göra är att ordna en fotoutställning och fota människor, tjejer som killar, för att sedan se ifall jag njuter av att arbeta med det. Gör jag inte det, så tänker jag försöka mig på att börja skriva mer. Skriva mer om allt möjligt, men det jag helst vill kunna skriva om är sport så klart. Vad annars liksom?
Sport är ju mitt liv, utan fotboll och hockey vet jag inte vad jag skulle göra. Haha, hur patetiskt det än låter så är faktiskt sport min passion här i livet. Andra har mode som passion, men sport är verkligen min grej. Jag mår bra utav att kolla på sport, de förgyller min vardag helt enkelt.
Och genom att skriva om det så vill jag kunna förgylla någon annans vardag med mina ord.

Men när detta år är över så hoppas jag att jag har koll på vad jag verkligen vill göra och att jag börjar satsa på det på riktigt. Nästan all min koncentration detta år kommer ligga på skolan, för jag vill verkligen ha betygen jag behöver för att klara mig här i livet..
Oj, nu blev det väldigt seriöst. haha.

Nej, nu ska jag åka till Eskilstuna för att säga hejdå till Isabell som flyttar till Paris på torsdag :(
Kommer hem senare ikväll, blir nog dock inget blogg inlägg mer idag..

/ M


Kommentarer
Postat av: Malin

Hälsa Izzy! Love ya!

2008-08-26 @ 20:23:44
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }