I'll be there for you

Haha ligger och kollar på Vänner just nu, får jag bara säga att det måste vara den bästa serien någonsin!!
Jag skrattar alltid lika mycket, den bästa säsongen är nog säsong 9 tror jag, haha så jäkla bra.
Och imorgon slutar jag vid klockan 2, då tänker jag åka hem och lägga mig framför tv;n och bara frossa i mina dvd boxar av Vänner. Eller så slutar jag väl framför datorn med lite the sims spelande. Japp, jag är snart 18 år och spelar sims. Problem med det? Bra, för det spelet äger ;) haha.

Idag har jag varit på stan med Sandra för vi slutade tidigare än vad vi trott, så vi åkte ner på stan och handlade lite saker på Make up store först. Sen drog vi en lunch på Spicy, det var så länge sen jag åt där att jag åt upp en hel tallrik denna gång :O haha har aldrig hänt förut. Så nu är jag stolt =)) haha.
Sen fortsattes shoppandet och jag inhandlade en ny tröja bara :)) plus ett löspuder och en ögonskugga på makeup store.. Sen åkte jag hem vid halv 5 när Sandra åkte till Bellevue för att hålla ett litet möte (:

I morgon blir det en rätt kort dag med två lektioner, det ska bli sjukt skönt. Sen är det bara hem och frossa i Vänner <3
Vad blir det till helgen då?
Det har jag faktiskt ingen aning om än. Blir väl en myskväll på fredag ifall min syster är hemma, hoppas det eftersom att hon jobbar till klockan 7. Åh, jag längtar verkligen efter en sådan kväll med tacos och massa godsaker, sen en chickflick och bara mys :))
Sen blir det också fotboll i helgen så klart, premier league väntar <3

take care.
/ M

Kommentarer
Postat av: Malin

Gillar att du försökte få det att låta som att du BARA köpte en tröja där. ;)

2008-08-27 @ 20:26:39
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Malin

HAHA loser med halv kommentar!



Och nice nice. Fan vad kul ni kommer ha! :D Excited much?



I know!!! Proper bummed out. Har dock presenthög här hemma som får växa lite. Har till Cajsa och Emelie, får adda till dig ju! :)

2008-08-27 @ 20:32:47
URL: http://piccadillytears.blogg.se/
Postat av: Emelie aka Syster

JA, vi ska lätt mysa hemma... yes please tacos... hmm vilken film? ladda ner sisterhood 2? love

2008-08-27 @ 23:34:47
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-08-28 @ 19:47:59
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: elinor

Vänner går verkligen inte att tröttna på. Har man tråkigt är det bara att sätta på det.

2008-08-28 @ 21:37:41
URL: http://valfridsson.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }