Home again

Haha herregud,
kom precis hem från Eskilstuna.
Vi bestämde oss för att käka på "fin" resturang där servitriserna var skit arga :O haha
Men det var skit kul som vanligt, sen drog vi och åt efterrätt på mcdonalds! inte speciellt ovanligt det inte.
Hade party i bilen på vägen hem också, till Elliot Minor!! <3
Har saknat deras musik rätt rejält. Men jag hoppas att min otroliga kärlek till dom kommer tillbaka snart, för jag saknar verkligen dom!!
Men vi ses i december Elliot Minor :D

Nu kollar jag på So you think you can dance, har typ inte sett ett ända program för att jag har varit borta hela augusti. Så jag har missat nästan allt. Men nu ska jag bli insatt igen, jag saknar dock förra säsongen med Neil, Sabra, Dominic och Lauren och alla perfekta dansare!

Nej nu börjar det igen, ciao!

BTW; JAG SAKNAR DIG MALIN!!!

/ M

Kommentarer
Postat av: Malin

AAAAHH när kommer ni hem från USA btw?



LOVE YOUUUU

2008-08-27 @ 20:25:34
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }