Greetings from London!

Tjenare allihopa!

Nu sitter jag pa hotellets internet cafe.
Pa sondag kommer jag hem och da blir det mer uppdatering i bloggen.
Men for nu sa kan jag beratta att McFly giget var det basta jag nagonsin varit med om!!!!!
Vi campade i 18 timmar pa en trottoar, inte det roligaste.
Men det var sa javla vart det. Vi sprang som satan for att komma langsta fram, och det gjorde vi saklart ocksa.
Langst fram i mitten, precis framfor Danny.
Vilket var de basta platserna pa hela giget!!!!!
Jag ska beratta allt nar jag kommer hem och har alla bokstaver.. Lite svart nu.
Och sa maste jag springa ivag nu.
Men nu ar jag i London och kommer hem pa Sondag kvall!

/ M

Kommentarer
Postat av: Sanna

Rösta Hiss eller Diss i min blogg =)

2008-08-08 @ 20:59:26
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Malin

VI ÄGER!

2008-08-10 @ 17:35:33
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }