England here I come

Sista dagen på jobbet idag, och morgonen börjar förjävligt.
Det börjar med att jag försover mig och kommer inte till jobbet förns nu.
Och det är sent för att vara på detta jobb, inte bra inte bra.
Men jag hann platta håret och skit innan, för jag visste att jag inte skulle få chansen att göra det innan konserten imorgon. Eftersom att vi kommer sitta utomhus och vänta i kö hela natten ((:

Igår efter jobbet så åkte jag ner på stan för att jag skulle på um och för att växla pengar och sånt.
Men när jag kommer till um så är det stängt?! vad i helvete liksom. Jag hade bokat tid och så blev jag klart förbannad, jag behövde ju få mina grejer igår. Så jag ringde till um när jag stod utanför och då sa dom att dom hade försökt få tag på mig (in my ass att dom hade), men ialla fall så skickade hon över receptet på datorn till Apoteket, så det var bara att gå ut och  hämta ut grejerna!
Sen gick jag och växlade pengar, och köpte lite små saker.
T.ex en tidning som heter M. Det var 3 FETA posters på Jonas Brothers :D
Haha, självklart köper man den då lixom, även om den kostade 80 spänn. Det var det värt ;)


På kvällen tog jag och Emelie bilen och åkte runt och gjorde massa ärenden. Först så åkte vi ut till posten där Emelie skulle hämta ut sitt körkort, haha det var kul det!
Sen åkte vi vidare till Stenby där vi gick in på apoteket för att hämta ut lite grejer, sen åkte vi till Råby där vi skulle möta Rebecka för att jag skulle få låna hennes leg! TACK REBECKA :D du har gjort min semester nu!

Efter det tog vi en tripp ut till Rusta på Hälla, för att köpa pressening som vi ska sitta på samt ha över huvuderna ifall det börjar regna. Vi hittade en perfekt pressening (Y) där köpte vi också massa batterier och lite godis till Stace's familj :)
Sen åkte vi till ICA Maxi på Hälla också, för att köpa lite schampo och andra hygien artiklar. Och där i "resturangen" så tog vi en varsin korv också =))

Det var det vi hann med igår, riktigt bra jobbat (Y)
Sen åkte vi hem och bara packade hela kvällen.
Jag antar att min väska väger mer än 15 kilo ;) haha säkert typ 55 kilo, den är sjukt tung.
Menmen, är väl bara att betala övervikt isåfall.

Jaja, nu måste jag återgå till jobbet.

Skriver en gång till innan jag åker :)

/ M

Kommentarer

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }