Emelie 20 år

Idag fyller min älskade syster och bästa kompis 20 år.
Grattis på födelsedagen Emelie!

Igår firade jag, Cajsa och Jossan henne genom att ta med henne till Stockholm utan att hon hade någon aning om vart vi skulle. Vi satte på henne ögonbindel och vi ledde henne upp för ett antal trappor, när vi sen börjar närma oss Globen där vi ska på musikal!!! så börjar de spelas musik, då spelar dom Waterloo och Emelie säger - Jag hör någonting! Vi andra stannar henne och säger - fan då! Ja, tadaaa. Vi ska på Mamma Mia i Globen! Haha
Så blev det med vår överraskning! Menmen, en väldigt lyckad kväll. Musikalen var helt amazing. Precis som filmen.
Självklart blev jag kär i Sky, som spelar den unga killen som ska gifta sig ;) haha japp, han var het!
Plus att jag skrev BALLE i hela jävla globen! haha nerå, men alltså McFly fans som sett Just my luck med svensk text till fattar vad jag menar nu ;)
Dom sa "Bollocks" i musikalen, och ni vet när Harry säger det i Just my luck. Då är översättningen "Balle". Haha, och då sa Cajsa "Balleee" lite tyst, så ska jag säga det och då kommer det ut lite högre än vad jag tänkt ;) Så jag skriker "BALLE" i hela globen! haha herregud, typiskt mig.

Menmen, idag har vi firat min syster också.
Hon fick en iPhone i morse och så har hon fått lite pengar och så också  (: den jäveln, iPhone;n är skit cool!!
Fast jag vill inte ha någon, men idag kom jag på vad jag önskar mig till min 18års dag.. En Macbook!! HAha jag hinner väl ändra mig innan min födelsedag kommer i oktober. Så vi får se :))

Men nu sitter jag och kollar på fotboll..
Det är Man city - Westham.. Så nu ska jag fortsätta kolla på det..
tjarrå.

/ M


Kommentarer
Postat av: Malin

Fuskisar.

2008-08-24 @ 19:29:27
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }