congratulations, i have arrived

Alltså jag har verkligen ingenting vettigt att skriva om idag, har bara varit en sån dag slödag där jag har somnat på soffan, ätit mat och sedan satt mig vd datorn. Jag har alltså inte gjort ett skit, förutom att jag har umgåtts lite med syster framför datorn. Då har vi kollat på The Hills och Life of Ryan [: mina favorit program på MTV!
jag måste erkänna att jag har en crush på ryan sheckler alltså.. inte bra jag vet, men vem kan motstå honom? han är så otroligt söt och känslig, aw. jag bara älskar honom :D haha

Imorgon har jag sovmorgon till klockan halv 2! Så jäkla skönt, sen måsta jag åka in till skolan för en fotolektion. känns rätt ovärt, men som jag har lovat mig själv. så ska jag få bättre betyg detta år, det är ju allt sista året så jag måste satsa..


btw,
JENNY JENKA HAR TAGIT KÖRKORT IDAG! :D
grattis dj j!



haha nice boobs jenka :))

Kommentarer
Postat av: Malin

LÖVE YOU!



Vad blir detta Tilly, crush nummer... 57354? ;) Du får ha turnerspel någon dag så får de tävla om vem som ska få dig. Jag tror Danny skulle kunna spöa de flesta av dem. Zac är ju ganska vältränad iofs. Haha.



SAKNAR DIG OCKSÅ!

2008-09-14 @ 20:27:29
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }