Back in Västerås

Okej, så nu har jag klarat av alla mina resor för denna månad :))
Nu är jag tillbaka till verkligheten, det är skönt men också väldigt tråkigt.

England var nog något av det bästa jag har gjort tror jag.
McFly var ju en väldigt stor del i det hela, men också Ella som var en väldigt bra resekompis även om vi hade våra små fights i London.. Men jag tycker vi höll ihop bra denna resa, med tanke på hur mycket tid vi spenderade tillsammans så hann vi bara med två små fjuttiga bråk tror jag (: Och det var inte ens bråk, bara så tjafser om vart vi skulle käka ;) haha!
Så tack ella för en helt underbar resa!
Och snart åker vi igen!!!! Denna gång till Manchester och Nottingham, så McFly borde se upp för nu kommer vi två igen!
Det är endast 3 månader kvar nu, det kommer nog gå snabbt tror jag :))

Turkiet då,
Ja vad ska man säga?
Helt underbart att komma iväg med er tjejer, bråkade faktiskt inte så mycket som jag trodde vi skulle göra.
Blev väl en fight mellan mig och Sandra på nästa sista kvällen, men innan det var det mycket bra stämning..
Allting är dock uppklarat mellan mig och Sandra nu ;) Vi var båda fulla och visste fan inte vad vi snacka om. Haha
Jag ska berätta mer intensivt om Turkiet resan, det ska jag också göra om England men det får bli någon annan dag när klockan inte är över 12 (: haha
Träffade en hel del skit roliga människor i Turkan också som gjorde min resa ännu bättre än vad jag kunnat tänka mig.
Måste fan tacka Emelie, Sandra, Jenny, Anna och Sofie för en underbar vecka..

Emelie Sandra Jenny Anna Sofie Ella Syrran Malin Cajsa Isabell Jossan Gustav
Tack för att alla ni har gjort detta sommarlov till de bästa någonsin!
På jobbet fanns alltid Gustav där och muntrade upp mig, skit kul att träffa dig. Du får ha det så jäkla bra i Frankrike nu!
Och de 5 först nämnda tjejerna för att ni gjorde min vecka i Turkiet otroligt bra.
De andra nötterna för att England med er var det bästa jag någonsin gjort <3

/ M

Kommentarer
Postat av: Malin

SAKNAR DIG!

2008-08-24 @ 14:01:11
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }