What was I just about to discover?



Tjenare!

Nu var det faktiskt ett tag sen jag skrev här. Ska väll skriva lite om vad som har hänt sedan dess..

Har väll för det mesta varit skolan och så, hade geografi prov i torsdags. jag trodde det skulle gå dåligt på det. Men det kändes faktiskt riktigt bra! Får tillbaka provet imorgon(håll tummarna för mig).
Min helg var skitkul! Mycket tack vare Alexandra, Sandra, Veronica, Linnea, Emelie och Josefin :) tack tjejor..
Ja, i fredags var det myss kväll at my place med Emelie och Josefin. Kikade lite på datorn och jag visade dom lite roliga engelska tv-program, vilket dom inte uppskattade :/ hm, kan det vara så att dom inte fattade? ;) haha. Sen lirade vi bara singstar hela kvällen! förlåt för att jag ägde er. Men ni tar mig nästa gång :) haha!

På lördags morgonen tog vi det bara lugnt.. senare mot kvällen fixade jag i ordning mig lite och alexandra kom över för att umgås! Vi lirade singstar och satt och drack litegrann, fixade oss och så. Sen tog vi bussen ner på stan för att möta upp Radde, men eftersom att han var så otroligt seg. så gick vi in på stugan och satt och pratade med Jenny, Emelie och Anna :) Lite senare kom Radde, Dennis och Axel! Så vi började lunka mot Hemdal, där Dennis trodde festen var.. Men framme på Hemdal visade de sig att festen var på Blåsbo! Så det var bara att börja lunka igen.. tyckte synd om mig själv som hade dåliga skor, och fick lov att gå barfota så långt :(
 

Framme på festen möts jag av Sandra, Veronica och Linnea :D Hade inte träffat Vera och Linnea på ungefär två veckor, så vart jätte glad över att se er! Ja, Sandra också förstås. Fast man träffar henne nästan varje dag :) Men festen var jätte lyckad och åkte hem runt kl 4.. Två klasskamrater var också på festen, Niklas och Velona :) kulkul!

yeah well, på söndagen hände det inte mycket. tog de lugnt hemma bara! skönt.
Måndagen ungefär lika så, förutom skolan och att jag var lite barnvakt ett tag åt Linn och Frida :) Åkte ner till råby ip för att prata med mina tränare. Jag har nästan bestämt mig för att sluta med fotbollen nu. Tråkigt men sant, får satsa på gymmet med Sandra m.fl ist :)

Tisdagen blev det skola, sen åkte jag och Sandra ner på stan och lunchade på Vivaldi! Vårat nya favoritställe kan jag tänka mig! Sen åkte jag bara hem och tog det lugnt med syster :)

Idag fick jag lov att åka till skolan fast jag var lite krasslig och fast jag hade Flexdag. Jobbade på vårat grupparbete som vi har redovisning på imorgon.. Känns som att det kommer gå helt okej faktiskt :) Vi får väl hoppas på det bästa. När jag kommit hem blev det fort att byta om, blev hämtad av pappa så åkte vi till Bellevue för att lira lite Tennis. Det gick helt okej, inte riktigt nöjd med träningen. Men får satsa på bättre prestation nästa gång! Efter det var det bara snabbt hem och duscha, sen gick jag hem till Tvillingarna(Linn & Frida), då jag skulle vara barnvakt igen :) ojoj, det gick okej! shit, det är rätt mycket jobb med två stycken 1½ åringar ska jag säga er.. Hade världens huvudvärk när jag kom hem, så det var bara att ta tabletter och lägga mig i soffan och kolla på Grey's Anatomy :) I'm glad it's back! Nu sitter jag bara här och uppdaterar bloggen! Snart är det So You Think You Can Dance! :D






I promised myself i wouldn't like him.
Why can't I keep my promise?


Kommentarer
Postat av: Fia

aaa, tänkt för att jag har det :P :)

2007-09-19 @ 22:37:21

Kommentar:

Jag är kungen, vem är du?:
Vill du finnas kvar här?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg?:

... Säger:

Trackback
img{ border: 3px; }